Raad de G.E.
-
- Forum-lid
Beide antwoorden zijn niet juist. De mast bij Gemert-Bakel is volgens mij al eens langsgekomen....
Watertoren bij station Bussum-zuid ?
-
- Forum-lid
Het is geen zendmast of televisietoren.... en het is niet de watertoren bij Bussum...
-
- Forum-lid
Nee, niet in Nederland.
-
- Forum-lid
[quote="KaWouter"]ik zou zeggen iets ruim boven de noordelijke poolcirkel. Gezien de laagstaande zon.[/quote]
Ook onjuist...
Ook onjuist...
Drehturm Belvedère Aachen, Duitsland
jeetje, hoe kom je erop zeg.... gisteren ook al tig torens opgezocht.. zonder succes.
Maar dit moet hem echt zeker zijn ja, zelfs de autootjes staan nog precies hetzelfde nu.
Ik vraag me toch af wat iedereen hier tijdens werk of in z'n vrije tijd uitvoert...
In ieder geval niet aan t fietsen...
Maar dit moet hem echt zeker zijn ja, zelfs de autootjes staan nog precies hetzelfde nu.
Ik vraag me toch af wat iedereen hier tijdens werk of in z'n vrije tijd uitvoert...
In ieder geval niet aan t fietsen...
Beter langzaam naar boven als helemaal niet naar boven...
-
- Forum-lid
[quote="wido"]Drehturm Belvedère Aachen, Duitsland[/quote]
Juistum....
De watertoren Belvedere op de Lousberg bij Aken. Gebouwd van 1956 tot 1958. Sinds de jaren '70 bevindt er zich een 'draairestaurant', dat begin jaren '90 gesloten werd en in 2005 weer heropend als 'draaicafé'. Het café draait in 56 minuten een volledige ronde.
De beurt is aan wido.
Juistum....
De watertoren Belvedere op de Lousberg bij Aken. Gebouwd van 1956 tot 1958. Sinds de jaren '70 bevindt er zich een 'draairestaurant', dat begin jaren '90 gesloten werd en in 2005 weer heropend als 'draaicafé'. Het café draait in 56 minuten een volledige ronde.
De beurt is aan wido.