?japiecarbon schreef:Ik geloof dat je inmiddels beter die shimano groep eraf kan gooiencarbon schreef:Ik heb een stel lightweigt obermayer gen3.
Weet iemand of dat je een 11 speed Shimano op kunt zetten?
Lightweights
- thestudent
- Forum-lid HC
Hij heeft ook net een stel madfibers de deur uit moeten doen voor die groep. Inderdaad doe dan die dura ace groep maar weg en neem gewoon lekker record eps.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
wat mag een paar LightWeight standerd C gen III kosten tweede hands?
er staat een set een op Marktplaat amper gebruikt voor Shimano.
ik heb geen vlouw idee
ik denk dat de 1850 euro niet veel is wat denken jullie.
ik heb geen vlouw idee
Do not make my life a hell for 1 mistake
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
Ik denk dat je vooral schaamteloos voor de 2e maal je eigen wielen te koop aan het bieden bent, terwijl je eerdere berichten hier al verwijderd zijn. Shame on you!monsternaar schreef:wat mag een paar LightWeight standerd C gen III kosten tweede hands?
ik heb geen vlouw idee
Voorheen "demonsteraar"?
http://www.fiets.nl/forum/memberlist.ph ... e&u=404806" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fiets.nl/forum/memberlist.ph ... e&u=404806" onclick="window.open(this.href);return false;
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
dogestyle schreef:monsternaar schreef:wat mag een paar LightWeight standerd C gen III kosten tweede hands?
ik heb geen vlouw idee
Ik denk dat je vooral schaamteloos voor de 2e maal je eigen wielen te koop aan het bieden bent, terwijl je eerdere berichten hier al verwijderd zijn. Shame on you!
was het maar waar dat ze van mij waren, dan ga ik zeker niet aan jullie vragen Toch??
dus nee geen eigen wielen
ze zijn van een relatie die ze van de hand wil doen. en wat is er mis om te vragen aan een paar lightweight freaks wat ze eventueel waard zouden zijn en of jullie geintreseed zijn.
je doe het toch nooit goed om aan jullie te denken of er belangstelling is
maar het maak niet uit want ze zijn verkocht voor 1925 euro wat een gemiste kans zou ik zeggen.
en ze zijn niet van een oud dametje maar van een oud mannetje die met het nieuwe Shimano 11 speed gaat rijden, en ja dat gaat niet passen He,
deze Heer wil met Zipp gaan rijden vandaar dat hij deze wielen van de hand doet.
dus waar moet ik me voor Schamen Dogestyle
en ja timo 2 het was demonsternaar, maar door veranderingen thuis en op de fietssite was ik de inlogcode kwijt, Dus maar een Nieuw account gemaakt. Dus ik ben weer terug onder monsternaar.
Laatst gewijzigd door monsternaar op 16 dec 2012 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom schreef je dan in een eerder, verwijderd, bericht dat jij ze te koop aanbiedt?monsternaar schreef:was het maar waar dat ze van mij waren, dan ga ik zeker niet aan jullie vragen Toch??
trouwen ik heb gezien dat ze gereserveerd staan, jammer .
-
- Forum-lid
lees hier boven Timo 2.0timo2.0 schreef:Waarom schreef je dan in een eerder, verwijderd, bericht dat jij ze te koop aanbiedt?monsternaar schreef:was het maar waar dat ze van mij waren, dan ga ik zeker niet aan jullie vragen Toch??
trouwen ik heb gezien dat ze gereserveerd staan, jammer .
Ik wou er in eerste instantie mee zeggen dat je dus al lang aan die 25 berichten zit die de forumregels voorschrijven dus als je dat meteen had vermeld was er niets aan de hand geweest.
>25 posts verandert de zaak enigszins. Toch hou ik niet van deze manier van doen: in je eerste post wek je de suggestie dat je niets met deze verkoop te maken hebt en toevallig wat tegen kwam op marktplaats. Later blijkt het om 'een relatie' te gaan. Op die manier proberen mensen vaak de 25 post regel te ontwijken en topics kunnen er door vervuild raken. Het werkt wel hoor, ik ben ook even gaan kijken op MP.
-
- Forum-lid
als je goed gekeken hebt staan er nog een set Zipp zedtech wielen op, die zijn ook van deze zelfde relatie om van de hand te doen. de rest is van mij ( niet gaan kijken) anders is het misschien een verkooptruc.dogestyle schreef:>25 posts verandert de zaak enigszins. Toch hou ik niet van deze manier van doen: in je eerste post wek je de suggestie dat je niets met deze verkoop te maken hebt en toevallig wat tegen kwam op marktplaats. Later blijkt het om 'een relatie' te gaan. Op die manier proberen mensen vaak de 25 post regel te ontwijken en topics kunnen er door vervuild raken. Het werkt wel hoor, ik ben ook even gaan kijken op MP.
als ik genoeg hits heb zal ik het in de verkoop forum zetten
nogmaals sorry was niet zo bedoelt, allen maar goede bedoelingen voor jullie als echte lightweight freaks. ik had ze zeker jullie gegund .