Scott
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Je kan het ook met mascara proberen, maar misschien gaat dat uitlopen
Watervaste mascara jochie.... (mocht je dat niet snappen leg ik het je in de vakantie wel uit)
Zeg, anders ga jij even een naamloos topic vervuilen, dit is voor mensen met een echte fiets. Maar goed, misschien gaat dat lampje eindelijk branden na La marmotte...
Sharkie, inmiddels heb ik ook zwarte
~live fast, die young ~
girlinred schreef:Amclassic-fan schreef:Je kan het ook met mascara proberen, maar misschien gaat dat uitlopen
Watervaste mascara jochie.... (mocht je dat niet snappen leg ik het je in de vakantie wel uit)
Zeg, anders ga jij even een naamloos topic vervuilen, dit is voor mensen met een echte fiets. Maar goed, misschien gaat dat lampje eindelijk branden na La marmotte...
daar kan je het weer mee doen Mark:D
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik zou 1e maar eens dit (klik) bekijken. En een goede FM zoeken, want het is wat zonde als je zo'n duur frame uit gaat zoeken terwijl je van zo'n kortzichtig regeltje gebruikt.
ja bedankt, topic heb ik net gelezen.
Ik heb ook dit bekeken: http://www.competitivecyclist.com/za/CC ... ATOR_INTRO
Ik ga niet zo maar wat uitzoeken maar ga eerst even "studeren".
Misschien zijn er mensen met een vergelijkbare "lichaamsgeometrie" met een Scott ?
Inseam: 95
Trunk: 63
Forearm: 38
Arm: 74
Thigh: 64
Lower Leg: 63
Sternal Notch: 157
Total Body Height: 192
Ik heb ook dit bekeken: http://www.competitivecyclist.com/za/CC ... ATOR_INTRO
Ik ga niet zo maar wat uitzoeken maar ga eerst even "studeren".
Misschien zijn er mensen met een vergelijkbare "lichaamsgeometrie" met een Scott ?
Inseam: 95
Trunk: 63
Forearm: 38
Arm: 74
Thigh: 64
Lower Leg: 63
Sternal Notch: 157
Total Body Height: 192
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"
Op Weight Weenie is net iemand een hele mooie Scott Addict Ltd komen voorstellen. Het loont de moeite een kijkje te gaan nemen: http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... hp?t=32153
En dit ben ik in actie op een Addict:
En dit ben ik in actie op een Addict:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Is inderdaad de moeite. Hele mooie fiets met één minpuntje aan. Maar die ga ik lekker voor m'n eigen houden want anders......
@Casran, ook die fiets van uw vader blijft heerlijk om naar te kijken.
@Casran, ook die fiets van uw vader blijft heerlijk om naar te kijken.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
C a s r a n schreef:Op Weight Weenie is net iemand een hele mooie Scott Addict Ltd komen voorstellen. Het loont de moeite een kijkje te gaan nemen: http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... hp?t=32153
Op papier een leuke fiets maar ik vind hem veel te druk met al die lelijke rode accenten. Dat leid veel te veel af van het geweldig mooie frame! Die van je vader is veel rustiger, alleen al als het stuurlint, de bidonhouders, achterderailleurwieltjes en de Nokons (?) zwart zouden zijn toont ie al veel beter volgens mij.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben het eens met bovenstaande sprekers. De rode accenten zijn over the top. En buiten de hele Shi-Camp discussie om vind ik zwarte Record shifters gewoon wat slanker staan op deze fiets.
Less is bore
mensma schreef:Op papier een leuke fiets maar ik vind hem veel te druk met al die lelijke rode accenten. Dat leid veel te veel af van het geweldig mooie frame! Die van je vader is veel rustiger, alleen al als het stuurlint, de bidonhouders, achterderailleurwieltjes en de Nokons (?) zwart zouden zijn toont ie al veel beter volgens mij.
Vond ik eigenlijk ook, maar 'k wou die weight weenie in al z'n enthousiasme daar niet te fel op aanvallen. Volledig gekleurde Nokon-bekabeling heb ik ook altijd teveel van het goede gevonden, maar het zou goed zijn als hij begint met die lelijke rode bidonhouders om te ruilen. De derailleurwieletjes vind ik ook niet zo geslaagd.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve