Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 31 aug 2005 23:01

Vandaag het rondje rond de Krayenbergseplassen bij cuyk .
Daarna met een extra lus terug naar huis .
60km /2:10.
Het 1 ste uur 29,4 gem wat voor mij als einzel ganger toch al aardig snel is.
Daarna iets terug in tempo wat in totaal 27,7 gem resulteerde.
Ik merk wel dat je nogal wat meer moet trainen dan 4 keer per week om boven de 30 gem uit te komen.
Of zouden de meeste boven 30 in een groep gereden worden???

Maar ja in 3 op elkaar volgende dagen 180km is misschien iets teveel van het goeie.
cornelli racing cycles Uden

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 01 sep 2005 00:04

4 dagen trainen is prima, het gaat erom wat je doet met die vier dagen. Ik train niet bijzonder veel, maar door elke training van hoge kwaliteit te laten zijn zit er wel veel progressie in.

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 01 sep 2005 00:25

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 31 Augustus 2005

4 dagen trainen is prima, het gaat erom wat je doet met die vier dagen. Ik train niet bijzonder veel, maar door elke training van hoge kwaliteit te laten zijn zit er wel veel progressie in.

Jij bent toch de rechter persoon of niet Bike?
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 01 sep 2005 00:27

Neehee, ik had dus de champagne gewonnen. Maar ik heb wel bij de club van dat rechter mannetje gereden dus heb ook wel eens dat pakje aan. Maar het pakje wat ik aan heb is het tenue van mijn studentenclub.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 01 sep 2005 12:33

Om mijn wekelijkse 200km vol te maken de 4 de opeenvolgende dag ook maar gefietst.
Het waren 25km in 1 uur .
Dus eigenlijk maar een herstel ritje...
cornelli racing cycles Uden

gaartman
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 mei 2005 23:08

gaartman 01 sep 2005 22:08

Vanmorgen vroeg uit de veren gegaan, om de rest van m'n vrije ochtend met m'n racefiets te spenderen. Het was weer heerlijk weer, en kon lekker doorrijden, weinig 'vakantiegangers'. Heb in een lekker rustig tempo een rondje van 67km gemaakt. Nu een keer over Hoenderloo, Otterlo, Schaarsbergen, Posbank van 2 kanten gepakt, Eerbeek, Loenen en langs het Apeldoorns kanaal weer terug. 29.5 gem.   
<a target="_blank" href= "http://lookie.web-log.nl"> Lookie iz &#111;nline</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br>
<br>

gert-jan
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 jul 2004 20:51
Contact

gert-jan 02 sep 2005 13:22

Na vanaf zondag 360 km in 4 dagen te hebben gefiets, gisteren even rust gehouden, vandaar maar weer eens lekker op pad gegaan.
Heerlijk weer en het fietsen ging als vanzelf. Geweldig. Wegens tijdgebrek maar een wat korter rondje gefietst (door het prachtige Drenthe): 76,57 km met 32,85 km/u gemiddeld. Veel wielrenners gezien vandaag trouwens. Een stuk of 5 (tegen 0!!! op maandag en dinsdag en 2 op woensdag).

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 05 sep 2005 20:39

zo dus op maandag moeten de heren en dames van het forum weer werken.
Nou ik nie ik werk in 5ploegen dus heb ik vaak door de week vrij......
op en neer naar Uden waar Mart van fietsen maker Verstegen moest constateren wat het kraken van de laatste 4 dagen was.
En wat denk je .........velg op 3 plaatsen ingescheurd.
Niet leuk dus maar ja als je veel rijd gaat er nogal eens wat kapot.
71km     
cornelli racing cycles Uden

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 06 sep 2005 00:15

Vandaag rondje gereden (net zoals meeste andere dagen). Rijd ik ergens met +/- 54 van de Utrechtse heuvelrug af zie ik uit een zijweg (lees: bospad) een hondje komen.....dus ik let even extra op.....hondje loopt de straat over en aan de andere kant verder het bos in........totdat hij/zij mij ziet en weer terug de straat op loopt en precies voor mij, in mij spoor, gaat staan en gaat staan blaffen. Ik een paar uitwijkmanoeuvres maar dat beest blijft precies voor me.....dus dan maar vol in de ankers en een voet uit het pedaal.......
Op het moment dat ik stil sta, en de bazin zie, begin ik keihard te vloeken en te tieren. Paar seconden later zeg ik de dame in een iets rustigere gemoedstoestand nogmaals netjes dat ze haar hond en het verkeer ietsjes beter in de gaten moet houden. Haar excuus is dat ze de buurt niet kent en niet wist dat daar een weg loopt.
Ik denk dat ik mijn tochtje voort kan zetten.....stap weer op komt dat mormel weer achter me aan/deels naast/voor me....dus ik schreeuw wat....help even maar daar is ie weer.....nu heb ik ondertussen weer het kookpunt bereikt en stop, schreeuw zo hard tegen dat beest dat ie snel het hazenpad kiest en uiteindelijk toch maar naar zijn bazin gaat. Mooi wel mijn gemiddelde naar de knoppen..... Altijd op blijven letten dus!
ps. begrijp mij niet verkeerd, ik heb niets tegen honden....heb er zelf ook een maar de baas is wel verantwoordelijk voor het doen en laten van de hond!
 
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

gaartman
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 mei 2005 23:08

gaartman 06 sep 2005 01:12

Afgelopen zondag MTB wedstrijd gereden in Holten. Erg fraai parcours, top organisatie, alleen weinig gepresteerd. Kwam in 3e bocht na de start ten val, nadat er een medebiker recht voor m'n neus op z'n plaat ging. Driekwart v/h veld voorbij gegaan(250 man), werd daarna dus een inhaalrace. Toch nog weer opgeklommen naar een 88e plek, maar ja volgende keer beter.
Vandaag na het werk de racefiets weer gepakt en een lekker rondje gefietst, over Voorst, Zutphen, Cortenoever, Brummen, Hall en weer richting huis, het werd alweer donker.  Lekker gefietst, heerlijk weer, 50kms.
<a target="_blank" href= "http://lookie.web-log.nl"> Lookie iz &#111;nline</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br>
<br>

Plaats reactie