Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

robbiey
Forum-lid

robbiey 23 jun 2012 19:40

lekker ritje vandaag 70 km. Vanaf dord naar sgravendeel, strijensas, numansdorp, zuid beijerland, oud beijerland, heienoord, barendrecht, heerjansdam terug naar Dord.
Ik blijf me keer op keer verbazen om de hoeksche waard, een eiland, stil, prachtige natuur, schitterend fietsgebied! ( zou er alleen nooit zelf gaan wonen)
Heerlijk weer, wel stevige wind heen maar kwam nu terug een keer goed uit.

superb11
Forum-lid

superb11 23 jun 2012 20:29

Vanmiddag een reisje langs IJssel en Rijn gedaan. Veel deelnemers van de Jan Janssen Classic tegengekomen. Daarom maar lekker langs het water gereden om een beetje rustig te kunnen rijden.
Route: Doesburg, De Steeg, Rozendaal, Oosterbeek, Doorwerth, Wageningen, Rhenen, Kesteren, Heteren, Driel, Arhem, Westervoort, Giesbeek, Doesburg.
Goed voor 101 km (en een lekker gemiddelde dankzij de vele rugwind.

gamiel
Forum-lid

gamiel 23 jun 2012 20:59

paul1978 schreef: ja, dat was ook voor t eerst deze afwijking. Hoop dat de snelheid wel klopte ;)
Snelheid met GPS of met magneetje gemeten?
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 23 jun 2012 21:45

Gastheerg schreef:@stephan68: je loopt me toch niet ineens te ontwijken. :mrgreen: Je bent wel bijna door m'n tuin gereden ;)

Ja wind maar toch lekker. Wel gek weer :?:
Nee, zeker niet integendeel. Dacht rijd even langs, maar je was weg voor ook een prachtige rit zo te lezen! :-)
Vond 't best lekker met het zonnetje erbij.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 23 jun 2012 22:45

Zoals Gastheerg al zei vandaag een heerlijk ritje met z'n drieën gedaan.
Veel wind maar wel lekker er tegenin gefietst, het draaide mooi rond. ;)
Toch tegen de 90 km gemaakt en de 1000km grens voor dit jaar doorbroken.
Nu nog de eerste 100+ doen dit jaar en ik zit er weer helemaal in.

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 24 jun 2012 21:15

Vanmorgen de omgeving verkend in Fort William op de mountainbike. Er komen in de UK gelukkig steeds meer fietspaden bij, links rijden op de weg is nog niet mijn ding. Nu nog de trails ontdekken. Vanmiddag nog een oude lokale krijger gesproken die de UK van Land's End (in het zuidwesten) naar Thurso (in het noordoosten) aan het fietsen is! Gelukikig vandaag nauwelijks nog regen. #opzoeknaarNessie

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 25 jun 2012 00:17

Dit weekend familieweekend in Limburg. Met 2 neven op de fiets van Rotterdam naar Kessel en aansluitend nog even doorgereden naar Duitsland voor een bezoek aan wat biergartens. Mooi weekend!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 25 jun 2012 13:58

Net 60km woon/werk maar echt fun is het niet op de fiets. Zou vanmiddag met m'n dochter nog een stuk gaan fietsen maar als ze niet aandringt laat ik het schieten.

jansen01
Forum-lid

jansen01 25 jun 2012 14:22

superb11 schreef:Vanmiddag een reisje langs IJssel en Rijn gedaan. Veel deelnemers van de Jan Janssen Classic tegengekomen. Daarom maar lekker langs het water gereden om een beetje rustig te kunnen rijden.
Route: Doesburg, De Steeg, Rozendaal, Oosterbeek, Doorwerth, Wageningen, Rhenen, Kesteren, Heteren, Driel, Arhem, Westervoort, Giesbeek, Doesburg.
Goed voor 101 km (en een lekker gemiddelde dankzij de vele rugwind.
Deze route fiets ik ook vaak..(ivm wind)

Heen (met wind mee) veelal via de dijk: (Heteren, Randwijk, Opheusden en dan de brug over bij Rheden (?)) Vervolgens fiets je langs de dierentuin, Wageningen, vaak nog even het bos in incl. Italiaanse weg, dan via Heveadorp naar Arnhem, brug over, Driel en naar huis.. Als de wind anders staat uiteraard andersom
Addict R1

robby72
Forum-lid

robby72 25 jun 2012 18:49

Vandaag met een straf "Zeeuws Windje" en een heerlijk zonnetje vanuit Oostkapelle naar Vrouwenpolder, Wissenkerke, Colijnsplaat, richting Goes, Wolphaartsdijk, Oud-Sabbinge (wat een prachtige gehuchten) richting Arnemuiden en Veere weer terug. Goed voor 80 heerlijke km's. Wat is het toch leuk om hier te fietsen!

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 25 jun 2012 19:25

Was eigenlijk gisteren, maar pas rond de middag terug uit een nat en koud Malmedy waar gisteren een MTB marathon van 115 km / 2.900 hm gehouden werd.
Veel technische paden die droog al lastig genoeg zijn, maar als het hard heel hard regent bij 12 graden een heel stuk lastiger en alles behalve leuk. Soms tot de trapas in de bagger blijven steken, onderuit glijden over boomwortels etc.
Jammer want de eerste uren waren nog droog en rond de 17 graden en daalde 5 graden en veel wind. Daardoor last van onderkoeling want geen jasje bij me................

Afbeelding
Startvak toen het nog droog was.

Afbeelding
Het parcoursprofiel en verloop temperatuur

Afbeelding
Zo zag Malmedy er in de middag uit .

Afbeelding
Zo zag ik er uit na afloop en stond te shaken.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

apexrider
Forum-lid

Gebruikersavatar apexrider 25 jun 2012 19:33

Respect hoor! Gelukkig waren de weersomstandigheden vorige week een stuk beter :mrgreen:
Afbeelding

Gesloten