Wind Cycleworks
Voor 10k zou ik mezelf ook voor de gek houden dat ik iets heeeeel speciaal heb gekocht dat echt super uniek en goed is.
mezelf uiteraard niet realiserende dat ik voor 5 k aan marketing onzin heb gekocht
mezelf uiteraard niet realiserende dat ik voor 5 k aan marketing onzin heb gekocht
Live fast; die young. mijn blog
Klopt. Naast dat je frame al speciaal voor jou is, heb je ook nog eens een uniek exemplaar door het framenummer.
Mijn 56 staat klaar voor een fietstrip van 3 weken langs de Nederlandse, Duitse en Deense kust.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
De nr 9 wordt ook goed gebruikt.
Woon-Werk,
Kindervervoer (fietskar),
Bikepacking,
Fietsvakanties.
Foto's van de leukere tripjes maak ik meestal al fietsend van het gezelschap (kind, kinderen en/of vrouw), waarbij de Wind er niet op staat. Maar zal nog even een "actie" foto opsnorren.
Woon-Werk,
Kindervervoer (fietskar),
Bikepacking,
Fietsvakanties.
Foto's van de leukere tripjes maak ik meestal al fietsend van het gezelschap (kind, kinderen en/of vrouw), waarbij de Wind er niet op staat. Maar zal nog even een "actie" foto opsnorren.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Wind 9, in normale setup voor alledaags gebruik(opties zijn er voor weglaten bagagedrager en spatborden):
In bikepack setup, met 1 achtertas tent op de drager, slaapzak in stuurtas, en een ligstuur:
Fietsvakantie full pull beladen:
Goedgekeurd:
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Nog een Do-It-Allroader met Rohloff Speedhub:
https://windcycleworks.nl/post/68530266 ... roader-nog
https://windcycleworks.nl/post/68530266 ... roader-nog
- devriesman
- Forum-lid
Mooie fiets. Chique kleur.
Een mee gekleurde bagagedrager zit er net chiquer uit. Maar ik vermoed dat daar na verloop van tijd toch krassen op komen. En dat is het allemaal net lelijk.
Ik vind het een zeer mooie fiets, mooie kleur. Een soort van onopvallend opvallend. Ik had alleen gekozen voor een bagagedrager met 2 bevestigingen op de staande achtervork. Net iets steviger en de fiets met al die bevestigingsnokjes lijkt bedoeld voor fietsen met wat meer bagage. En ik had ook minder saaie bidon houders gekozen
Ik vind het een zeer mooie fiets, mooie kleur. Een soort van onopvallend opvallend. Ik had alleen gekozen voor een bagagedrager met 2 bevestigingen op de staande achtervork. Net iets steviger en de fiets met al die bevestigingsnokjes lijkt bedoeld voor fietsen met wat meer bagage. En ik had ook minder saaie bidon houders gekozen
Live fast; die young. mijn blog