Vandaag gefietst in 2018
-
- Forum-lid
Met welke banden fiets je op het strand 
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Vandaag ATB gepakt om wat trainingskilometers te maken voor de Drenthe 200. De kou was goed te doen (lang leve winterschoenen), maar windje was zeker op de terugweg vervelend (in combinatie met wat te weinig eten mee (dus op rantsoen)). Uiteindelijk 125km gereden.
Mijn Strava
Vandaag ritje in Ardennen. Genoten van het mooie weer, minder genoten van de bij momenten strakke tegenwind.
Conditie is in sterk dalende lijn. De hellingen liegen niet...
En nu al heimwee naar fietsen zonder beenstukken, windstopper, trui lange mouwen, overschoenen, enz.
Conditie is in sterk dalende lijn. De hellingen liegen niet...
En nu al heimwee naar fietsen zonder beenstukken, windstopper, trui lange mouwen, overschoenen, enz.
-
- Forum-lid
Vanmorgen rondje Amsterdamse bos op de CX,ik vond het behoorlijk koud met 2+.
Dan is Zwift nu toch wel een stuk aangenamer
https://www.strava.com/activities/1978435890
Dan is Zwift nu toch wel een stuk aangenamer

https://www.strava.com/activities/1978435890
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Klein koud rondje op de CX gedaan,wel op mijn weg wielen.
https://www.strava.com/activities/1981861386
https://www.strava.com/activities/1981861386
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- devriesman
- Forum-lid
Hier aan de kust was het niet veel beter: ik stapte op de fiets voor een rondje Ringvaart bij 3,1 graad op de Garmin en 63 km verder was het 2,1 graad toen ik afstapte. Ik rijd wel dramatisch langzamer in de kou, merk ik.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Geen lange tochten dit weekend, stond wel voor vandaag toertocht Voorthuizen (de dubbel) in de planning maar van zaterdag op zondagnacht beetje "spoken" en gerommel in de maag. Dus wekker uitgezet en later op pad gegaan voor klein rondje.
Was toch weekend van de korte(re) rondjes. Op vrijdag 23-11 werd thuis een terrasoverkapping geplaatst en kon ik er wel even tussen uit.
Dat was eerste echte ritje op de MTB sinds operatie en lekker over de trails van Lage Vuursche en Hoge Vuursche gereden. 2 uurtjes / 40 km uit en thuis en met "big smile" thuis, want ook dat ging lekker

Zaterdag lekker de CX gepakt voor 3 uurtjes toeren 75 km over gravelpaden en soms een bospad. Was best frisjes met gemiddeld 0 graden.

Zondag zoals gezegd geen toertocht, maar beetje in de buurt gereden. Uiteindelijk nog 3 uurtjes / 65 km getrapt en voelde niet zo koud aan als zaterdag.

Al met al toch nog 8 uurtjes op de fiets ondanks sombere/grauwe/koud weer. Kortere afstanden eigenlijk ook leuk om te doen, je bent eerder thuis.......
Was toch weekend van de korte(re) rondjes. Op vrijdag 23-11 werd thuis een terrasoverkapping geplaatst en kon ik er wel even tussen uit.
Dat was eerste echte ritje op de MTB sinds operatie en lekker over de trails van Lage Vuursche en Hoge Vuursche gereden. 2 uurtjes / 40 km uit en thuis en met "big smile" thuis, want ook dat ging lekker

Zaterdag lekker de CX gepakt voor 3 uurtjes toeren 75 km over gravelpaden en soms een bospad. Was best frisjes met gemiddeld 0 graden.

Zondag zoals gezegd geen toertocht, maar beetje in de buurt gereden. Uiteindelijk nog 3 uurtjes / 65 km getrapt en voelde niet zo koud aan als zaterdag.

Al met al toch nog 8 uurtjes op de fiets ondanks sombere/grauwe/koud weer. Kortere afstanden eigenlijk ook leuk om te doen, je bent eerder thuis.......
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Erg grijs hier. Desondanks een mooie ronde Heuvelrug gemaakt, waarin ik Fred nog tegenkwam. 115 km.