Ik heb een tellertje in mijn meterkast dat is aangesloten op de laadpaal. Dus ik maak elke maand een foto en die voeg ik, samen met mijn contract van de energiemaatschappij, bij mijn declaratie. De zaak betaalt dan gewoon de kWh prijs die ik ook moet betalen.
Het grote auto-topic
Scott Addict Gravel 2022
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
De oude en trouwe Honda heeft weer zijn jaarlijkse beurt gehad. €925 armer maar dan is ook alles gedaan wat gedaan moest worden. Motorolie, versnellingsbakolie, differentieelolie, remvloeistof, alle filters, remblokken achter, ruitenwissers en een nieuwe APK. We kunnen er weer een jaar tegenaan!
Kilometerstand iets over de 200.000 dus net ingereden
Kilometerstand iets over de 200.000 dus net ingereden
Ride bikes, not tanks!
Remblokken achter bij n Honda… die kun je maar inderdaad beter bijtijds vervangen… DNF ligt op de loer..leon1 schreef: ↑25 mar 2024 10:47 De oude en trouwe Honda heeft weer zijn jaarlijkse beurt gehad. €925 armer maar dan is ook alles gedaan wat gedaan moest worden. Motorolie, versnellingsbakolie, differentieelolie, remvloeistof, alle filters, remblokken achter, ruitenwissers en een nieuwe APK. We kunnen er weer een jaar tegenaan!
Kilometerstand iets over de 200.000 dus net ingereden
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40250
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 29 apr 2019 14:00
Honda gebruikt wel fatsoenlijke remklauwen die het altijd doen, Nissin...
Dus geen Brembo zoals op de RB20 die van Italiaanse makelij zijn...(Ferrari complot??)
Dus geen Brembo zoals op de RB20 die van Italiaanse makelij zijn...(Ferrari complot??)
Weet je dat zeker? Als Honda's een zwakke plek hebben zijn het toch wel remklauwen....en vooral achter. Bij twee Honda's al een klauw moeten vervangen. En die zijn niet goedkoop!
Als je online wel eens wat leest dan is dat toch wel een algemene kwaal van Honda hoor. Nu zijn mijn auto's altijd wel op leeftijd dus dat er op een gegeven moment iets aan zit te komen is natuurlijk normaal. Dus daar klaag ik ook niet over.
Als je online wel eens wat leest dan is dat toch wel een algemene kwaal van Honda hoor. Nu zijn mijn auto's altijd wel op leeftijd dus dat er op een gegeven moment iets aan zit te komen is natuurlijk normaal. Dus daar klaag ik ook niet over.
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 29 apr 2019 14:00
Enzzo, Brembo is italiaaaaaans.....
Leon, bij een japanse auto van 25jr oud kan dat wel eens gebeuren, europeanen hebben daar doorgaans maar 10jr voor nodig!
Leon, bij een japanse auto van 25jr oud kan dat wel eens gebeuren, europeanen hebben daar doorgaans maar 10jr voor nodig!
- thestudent
- Forum-lid HC
- Berichten: 5544
- Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
- Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn
Af en toe plankgas tot de toerenbegrenzer en ook eens stevig in de ankers. Dat houdt je Honda gezond. En je wielkasten goed schoonhouden. Maar soms gaat er nou eenmaal wat stuk.
Het enige probleem zijn de onderdelenprijzen bij Honda. Kijk aan mijn Renault cliotje was wel eens wat stuk, maar die onderdelen kosten bijna niets. Aan de honda gaat minder stuk, maar de delen zijn duurder.
Het enige probleem zijn de onderdelenprijzen bij Honda. Kijk aan mijn Renault cliotje was wel eens wat stuk, maar die onderdelen kosten bijna niets. Aan de honda gaat minder stuk, maar de delen zijn duurder.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!