Cervélo
Op Velofollies was de Cervélostand toch wat teleurstellend. S2 en S3 stonden daar een beetje verloren. En eerlijk gezegd, S3 kleurschema viel me live wat tegen. Ipv een donkergrijze zitbuis was een zwarte m.i. mooier geweest. S2 viel best mee, maar die is dan enkel met Shimano 105 te krijgen ....
De S2, zwart frame met blauwe decals, is toch ook als frameset te koop?ironmon schreef:Op Velofollies was de Cervélostand toch wat teleurstellend. S2 en S3 stonden daar een beetje verloren. En eerlijk gezegd, S3 kleurschema viel me live wat tegen. Ipv een donkergrijze zitbuis was een zwarte m.i. mooier geweest. S2 viel best mee, maar die is dan enkel met Shimano 105 te krijgen ....
-
- Forum-lid HC
Begint wel een beetje magertjes te worden met Cervelo.
S2=S3 enkel een andere vork.
Kleurschema's worden (zo mogelijk) steeds fantasielozer en als er al innovaties zijn dan stoppen ze deze in de tijdritfietsen (daar springen ze er nog wel uit maar die markt is echt klein en het meeste is sponsormateriaal).
Zouden ze ooit het licht nog zien en eindelijk met bbright stoppen en een zadelopname ontwikkelen die je toestaat om zonder investering ook een zadel met een niet metalen/ronde zadelrails te rijden, foute keuzes toegeven is ook een kunst.
S2=S3 enkel een andere vork.
Kleurschema's worden (zo mogelijk) steeds fantasielozer en als er al innovaties zijn dan stoppen ze deze in de tijdritfietsen (daar springen ze er nog wel uit maar die markt is echt klein en het meeste is sponsormateriaal).
Zouden ze ooit het licht nog zien en eindelijk met bbright stoppen en een zadelopname ontwikkelen die je toestaat om zonder investering ook een zadel met een niet metalen/ronde zadelrails te rijden, foute keuzes toegeven is ook een kunst.
Voila: niet echt magertjes en compatibel met ovale rails.sharkman113 schreef:Begint wel een beetje magertjes te worden met Cervelo.
Zouden ze ooit het licht nog zien (.....) en een zadelopname ontwikkelen die je toestaat om zonder investering ook een zadel met een niet metalen/ronde zadelrails te rijden.
http://www.cyclingnews.com/news/video-g ... eader-poll
Maarrre die paint jobs, die al nooit veel waren, beginnen nu toch wel echt een beetje dood te slaan.
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
-
- Forum-lid HC
Ik snap je link niet helemaal. Bij mijn weten (of ze moeten inmiddels meer meeleveren) kun je enkel een andere rails monteren bij een s2/32/5 door een extra (dure) klem te bestellen of met ritchey carbon klemmen aan het knutselen te gaan (niet helemaal van deze tijd dus).
Je kunt zelf gaan vijlen (op ebay wordt een bijgewerkt exemplaar verkocht) maar de klemmen zijn zodanig op de limiet dat er ook al meerder voorbeelden van breuk zijn dus dat is ook niet de oplossing.
Je kunt zelf gaan vijlen (op ebay wordt een bijgewerkt exemplaar verkocht) maar de klemmen zijn zodanig op de limiet dat er ook al meerder voorbeelden van breuk zijn dus dat is ook niet de oplossing.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Gaaf dat ze met de S5 gaan rijden!
-
- Forum-lid HC
Spuuglelijke fietsen met karrewielen! Maar dat is mijn mening!Stuntman Mike schreef:Gaaf dat ze met de S5 gaan rijden!
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Ik vind ze echt supervet