Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- plantagenet
- Forum-lid
Net thuis van mijn werk-woon ritje. Wel droog maar wat een snijdend koude bak wind staat er...brrrr....
....zo, dat wou ik ff kwijt. Nu lekker douchen
....zo, dat wou ik ff kwijt. Nu lekker douchen
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Volgens de weerman bij de VRT is het ongeveer 4° te koud. Maar goed, tegen de koude kan een mens zich kleden.havana schreef:Dat is normaal hoor, voor de tijd van het jaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is normaal dat er afwijkingen zijn, maar dit is wel een hele extreme uitschieter. Nu maar hopen dat dat ook eens gecompenseert gaat worden. Een mooie lange zomer zijn we wel weer eens aan toe.
Nog mensen in Drenthe die hebben gefietst vandaag?
Less is bore
Het was nog niet eens zo heel slecht vandaag. Toch nog 1,5 uur buiten geweest met de kids en m'n zoontje had op de BSO ook al dik een uur buiten gespeeld. Vanmorgen echter wel door de natte sneeuw naar m'n werk toe. Is maar 3 km, dus te overzien.
Fijne vent....daniel1975 schreef:
Hele dag buienradar checken. Vanochtend leek het er even op dat het wat langer droog zou blijven. Kern van de depressie precies boven het noorden en de buien er mooi omheen draaiend. Maar ja, werk (ondanks buienradarkijken) moet ook. Lang verhaal kort: Na werktijd kwam het gewoon weer met bakken tegelijk naar beneden.
Ik word er zo moe van...
older Budweiser
Nee hoor, dit is normaal voor de tijd van het jaar.
-
- Forum-lid HC
Gebruik je plastabletten of ben je van nature zo'n zeikerd?havana schreef:Nee hoor, dit is normaal voor de tijd van het jaar.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- plantagenet
- Forum-lid
havana schreef:Dat is normaal hoor, voor de tijd van het jaar.
Hoor ik hier een echo?havana schreef:Nee hoor, dit is normaal voor de tijd van het jaar.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Welnee, zeiken is normaal voor deze tijd van het jaar...colnagofreak schreef:Gebruik je plastabletten of ben je van nature zo'n zeikerd?havana schreef:Nee hoor, dit is normaal voor de tijd van het jaar.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets