Gios
@ceesv . Voor het spuiten ben je het best bij Gios zelf denk ik, tenminste er zijn hier op het forum een paar mensen die dit gedaan hebben en dan ben je zeker van de juiste kleur , want wordt veel nagemaakt maar weinig geëvenaard. voor de ontbrekende onderdelen kan je marktplaats afschuimen of de retrobeurzen maar deze dingen kunnen soms best prijzig zijn ( hangt wat af van je geduld) . Een zadelpen en zadel zal nog meevallen maar de Super record remgrepen in goede staat kan best oplopen. Verder zou ik voor beige retro bandjes gaan.
Foto van de remgrepen die je zoekt
Foto van de remgrepen die je zoekt
@sillah. bedankt voor je reactie. Ben inmiddels al top geholpen door Gastheerg! Frame ga ik volgende maand ophalen bij Gios, de remgrepen op de foto heb ik inmiddels, evenals zadel en zadelpen via een retrobeurs. Retrobandjes zijn besteld.
Graag gedaan Cees en ik ben natuurlijk ook benieuwd naar het resultaat. Succes met opbouwen.ceesv schreef:Ben inmiddels al top geholpen door Gastheerg!
Als zoethouder een paar dingen uit m'n prive verzameling:
- Vieux chnoque
- Forum-lid
De fietsen zijn prachtig, de rest is, laat ik zeggen je moet er van houden en liefde is blind
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Zondag Gios Torino Rando
De vorige was 65 jaar bestaan:
Nu 100 jaar Tolmino Gios
Gaat weer leuk worden!
De vorige was 65 jaar bestaan:
Nu 100 jaar Tolmino Gios
Gaat weer leuk worden!
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Veel plezier, plaats maar wat foto's. In combinatie met de Giro?
Vieux Chnoque
Ja. Gios rit is zondagochtend, dan samen lunch in restaurant naast de showroom en dan staat er een touringcar klaar om ons naar centrum Turijn te brengenVieux chnoque schreef:Veel plezier, plaats maar wat foto's. In combinatie met de Giro?
Zoals eerder aangegeven het "IJsboerke" frame opgestuurd naar GIOS. De tijd heeft niet stil gestaan, frame is opgehaald, fantastische ochtend gehad bij Marco en Aldo! Niets is te veel, handtekening van de "oude" Aldo, bidon, linnen stuurlint, potje Gios-lak...verplicht op de foto, Top! Helaas de oude "IJsboerke" stickers waren niet meer te redden. Inmiddels opgebouwd, de eerste ritjes zitten erop, ben er super blij mee!
-
- Forum-lid
Prachtig!
Maak joe woar