Het grote OAKLEY topic
Ik kom zo nu en dan andere types M frames tegen, bijv. "Shooting" of "Golf".
Is dit alleen een naamgeving op basis van het soort lens dat geplaatst is of is het een ander frame?
Gaat het hier dan wel om de "universele" M frame waar ik later een Sweep lens in kan plaatsen?
Is dit alleen een naamgeving op basis van het soort lens dat geplaatst is of is het een ander frame?
Gaat het hier dan wel om de "universele" M frame waar ik later een Sweep lens in kan plaatsen?
die shooting en golf arrays hebben idd alleen betrekking op de lens. die zijn dan samengesteld om optimaal contrast te bieden bij die specifieke tak van sport (bij golf witte bal tegen groene gras en blauwe lucht afzetten, bij shooting orange target tegen witte bord afzetten. zitten dus kleur filters op die bij normaal gebruik niet heel bruikbaar zijn.
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik heb de G50, die is oranje. Prima geschikt voor bewolkt weer.
VR28 voldoet prima, G30 is ook prettig, alleen pak ik die als het zonnetje er nog af en toe tussendoor kan piepen. Na 4 dagen trainen in Frankrijk kan ik wel stellen dat de Radar sneller vochtig wordt van zweet en bergop fietsen dan de M-Frame.. Ontwasemen gaat de Radar echter weer stukken beter af.
Science of Performance!
Daveke schreef:VR28 voldoet prima, G30 is ook prettig, alleen pak ik die als het zonnetje er nog af en toe tussendoor kan piepen. Na 4 dagen trainen in Frankrijk kan ik wel stellen dat de Radar sneller vochtig wordt van zweet en bergop fietsen dan de M-Frame.. Ontwasemen gaat de Radar echter weer stukken beter af.
En wat met een Persimmon of een VR50 ? Jouw voorkeur gaat dus uit naar een VR28 ?
Nog een optie is de slate iridium; ik rij hier zelf altijd mee bij bewolkt weer. Uitstekende lens die net een tikje donkerder is dan de g30 (23% lichtdoorlatendheid tegenover 30%), maar naar mijn mening iets neutralere kleuren geeft. Ik hou persoonlijk niet zo van die afwijkende (lees: oranje/geel/rood-achtig) kleuren als je begrijpt wat ik bedoel.