Nee viel mee, alleen enorm koude voeten. Heb je me gespot of zo?
Vandaag gezien...een korte broek
- arnoudrace
- Forum-lid
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Die koude voeten zouden ook wel minder geweest zijn als hij meer kleding aan gehad zou hebben, maar dit laat maar weer zien dat we niet allemaal in hetzelfde hokje te stoppen zijn.Nee viel mee, alleen enorm koude voeten.
Bijna alleen maar korte broeken gezien hier (Barcelona), ondanks dat het hier maar 18-19 graden is. Gisteravond toch maar arm/beenstukken gedaan, laatste 50km in de bergen hier in het donker was toch wel te koud voor kort/kort
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Net rondje Groen Hart. Toch nog twee in korte broek en was maar 4 graden toen ik op de fiets stapte.
De meeste die ik tegenkwam overigens met lange handschoenen en overschoenen. Omdat er geen wind staat lijkt me dat ook een beetje overdreven en vraag me af wat ze aan doen als het straks echt koud is?
De meeste die ik tegenkwam overigens met lange handschoenen en overschoenen. Omdat er geen wind staat lijkt me dat ook een beetje overdreven en vraag me af wat ze aan doen als het straks echt koud is?
Nou, ik had vanochtend mijn waterdichte winterhandschoenen en mijn winterschoenen aan en ik was er blij mee. Als het echt koud wordt doe ik ook nog mijn waterdichte Sealskinz aan...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- Sha Kokken
- Forum-lid
Ook met 6 graden nog twee korte broeken gespot.
Zelf idd met (dunne) lange handschoenen en overschoenen gereden. En met de lange nanoflex beb (niet de pro). Dat laatste hield voor mij niet over: na zo'n 55 km kreeg ik wat last van kramp in de beentjes.
@ gastheerg: Sealskinz sokken, dikkere broek, dikke handschoenen, dure winterjas, col en helmmuts, electrische oorwarmers, bidon met hete thee, verwarmde windtunnel?
Hint: aan schaatsen heb ik altijd een broertje dood gehad i.v.m. de kou
Zelf idd met (dunne) lange handschoenen en overschoenen gereden. En met de lange nanoflex beb (niet de pro). Dat laatste hield voor mij niet over: na zo'n 55 km kreeg ik wat last van kramp in de beentjes.
@ gastheerg: Sealskinz sokken, dikkere broek, dikke handschoenen, dure winterjas, col en helmmuts, electrische oorwarmers, bidon met hete thee, verwarmde windtunnel?
Hint: aan schaatsen heb ik altijd een broertje dood gehad i.v.m. de kou
Of je snijdt een dooie tauntaun open om in te gaan liggen...Sha Kokken schreef: @ gastheerg: Sealskinz sokken, dikkere broek, dikke handschoenen, dure winterjas, col en helmmuts, electrische oorwarmers, bidon met hete thee, verwarmde windtunnel?
Als het zo koud is dat ik er geen kleding meer voor heb dan blijf ik lekker binnen.
Veni. Vidi. Fietsie.
- Sweety2008
- Forum-lid
Bij mij helpen de Sealskin sokken niet tegen koude voeten. Het is echt erg ook koude handen heb ik steeds op de fiets. Voor mijn thee heb ik een thermobidon gekocht maar naar een uurtje is de thee ook weer koud.
Schaatsen zal ik nooit doen dan bevries ik. Brrrrrrr.
Schaatsen zal ik nooit doen dan bevries ik. Brrrrrrr.
Ghost Nivolet 6LC
- Sha Kokken
- Forum-lid
Precies. Waarom heb je anders een lichtsabel in je multitoolTumTumTum schreef:Of je snijdt een dooie tauntaun open om in te gaan liggen...Sha Kokken schreef: @ gastheerg: Sealskinz sokken, dikkere broek, dikke handschoenen, dure winterjas, col en helmmuts, electrische oorwarmers, bidon met hete thee, verwarmde windtunnel?