Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Specialized

roeieber
Forum-lid
Berichten: 916
Lid geworden op: 12 aug 2005 01:51

roeieber 23 sep 2009 09:40

Op de nederlandse prijslijst staat ook geen module vermeld, denk dus niet dat deze in NL geleverd gaat worden.
I Am SpeCiAliZed

Gebruikersavatar
enrico-s-works
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 04 jul 2007 22:40
Locatie: Ede

Gebruikersavatar enrico-s-works 23 sep 2009 10:08

Zal misschien vanwege het grote succes op de SL2 wel van de lijst verdwenen zijn in Nederland....

Crank is zeker wel los leverbaar, alleen die prijs van € 795,00. Als module geleverd bij het frame zal de set aantrekkelijker zijn geprijsd. Wellicht een punt van onderhandeling met je LBS/dealer?

roeieber
Forum-lid
Berichten: 916
Lid geworden op: 12 aug 2005 01:51

roeieber 25 sep 2009 10:41

Enrico-S-works schreef:@Arnoud;

De SL3 zou wel als frameset met crankstel van Specialized leverbaar gaan worden. Ze noemen dit de SL3 frameset module. Sinds kort is er ook op de Nederlandse website van Specialized informatie over de SL3 te vinden. Hier staat deze optie echter nog niet....... Dealer of zelf contact opnemen met de mannen en vrouwen in 's Heerenberg???

Ik heb al een frame besteld in rood/wit/zwart echter zonder crankstel omdat ik de Red groep over ga zetten.

Er valt me zojuist nog wat op; de SL3 is er wel even in 1 hele kleur..... blauw/wit/zwart.... Zo zo, dat is keuze hebben.

Gr. Enrico


Wat hebben ze tegen je gezegd over de levertijd van de SL3?
I Am SpeCiAliZed

Gebruikersavatar
enrico-s-works
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 04 jul 2007 22:40
Locatie: Ede

Gebruikersavatar enrico-s-works 25 sep 2009 11:20

Ga vanmiddag ff bakkie doen bij mijn LBS (2Wieler Centrum Ede) en nog ff vragen. Ik heb gehoord dat ze eind oktober, begin november mijn frame verwachten. Maar uh, ik heb niet zo'n haast omdat m'n Tarmac Pro dan in de Tacx zal 'hangen'. Ik zie dan wel wanneer ik 'm om laat bouwen. Meestal is dat toch wel veel eerder dan het voorjaar omdat ik dan toch niet kan wachten.... ;).

wat is jou dan verteld? Kleur?

simsalawim
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 jun 2009 15:17

simsalawim 25 sep 2009 16:29

ik wou me de roubaix expert triple gaan bestellen in het blauw,
deze staat op de amerikaanse website, kan die worden ingevoerd naar hier, of hier besteld worden ? of zijn hier alleen de fietsen leverbaar die op de europese site staan ?
simsalabim Wim

roeieber
Forum-lid
Berichten: 916
Lid geworden op: 12 aug 2005 01:51

roeieber 25 sep 2009 16:51

Tegen mij is gezegd "geen SL3 voor december" of zit de mijne in de 2de lichting?
I Am SpeCiAliZed

roeieber
Forum-lid
Berichten: 916
Lid geworden op: 12 aug 2005 01:51

roeieber 25 sep 2009 16:53

simsalawim schreef:ik wou me de roubaix expert triple gaan bestellen in het blauw,
deze staat op de amerikaanse website, kan die worden ingevoerd naar hier, of hier besteld worden ? of zijn hier alleen de fietsen leverbaar die op de europese site staan ?


Normaal gezien komen die niet hierheen en uitvoeren naar hier via een winkel is moeilijk. Ik heb een dergelijke vraag gesteld bij Specialized, maar nog geen antwoord.
Misschien ken je iemand die in de VS woont, maar houd dan ekening met BTW etc...
I Am SpeCiAliZed

Gebruikersavatar
enrico-s-works
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 04 jul 2007 22:40
Locatie: Ede

Gebruikersavatar enrico-s-works 25 sep 2009 19:21

@Roeieber:

Net beetje geschrokken; levering SL3 frame............Februari........ Oeps, blij dat ik geen haast heb. Maar in jou geval?

Dinsdag a.s. hebben ze contact met Specialized. Wordt vervolgt.

roeieber
Forum-lid
Berichten: 916
Lid geworden op: 12 aug 2005 01:51

roeieber 25 sep 2009 20:15

Rings in Goirle gaat ervanuit dat hij eind oktober SL3's op voorraad heeft.
Ben benieuwd of dat waar is, misschien dat er dan nogwel ergens wat te regelen valt.

Kleur: zwart/wit/rood
(de rood/witte is ook mooi, maar alleen te zien op de USA website)
I Am SpeCiAliZed

Gebruikersavatar
enrico-s-works
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 04 jul 2007 22:40
Locatie: Ede

Gebruikersavatar enrico-s-works 26 sep 2009 00:29

Okay. Ik ben benieuwd met welke info mijn winkel mee terugkomt.

Heb die rood/witte gezien, met Red afmontage. C'ker mooi, maar helaas niet leverbaar in Nederland. Ach, de rood/zwart/witte is zeker ook geen probleem. Ben blij dat die er is, vind de Saxo kleuren persoonlijk niet wat.

Als je nieuws hebt, laat je 't dan ff weten?

Gebruikersavatar
enrico-s-works
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 04 jul 2007 22:40
Locatie: Ede

Gebruikersavatar enrico-s-works 03 okt 2009 21:25

Levering SL3 frame update; laatste nieuws is levering in november. Dat is al weer wat sneller dan februari 2010....

Mensen met ervaring terugroep actie na levering eerste serie SL3's? Schijnt dat er problemen zijn met de laklaag. Blijkt een kleine eerste serie te zijn, maar dan toch. Ben je lekker mee.

bosna
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 06 okt 2008 15:44

bosna 04 okt 2009 21:36

ik ben op zoek naar een stumpjumper comp 29er 19'' misschien dat iemand weet waar er nog 1 staat . heb al heel wat winkels gebeld maar geen sj 29er te vinden
ik ben bang dat het een ander merk moet gaan worden want de nieuwe voor 2010 is maar leverbaar vanaf januari , en zo lang kan ik niet wachten .

Plaats reactie