Andere sporten gedaan vandaag?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Potje trail running in vaals. 1e keer voor mij, maar erg leuk om te doen!. Lekker op en af hollen door de bossen. "38" km (40 volgens gps), in 4u.35min. Maar snelheid is van ondergeschikt belang, relaxte en sportieve sfeer en bijv. wandelen is totaal geen taboe (in tegenstelling tot gaan wandelen bij halve of hele marathons op de weg, althans gevoelsmatig).
Dat trail runnen is zeker voor herhaling vatbaar.
Dat trail runnen is zeker voor herhaling vatbaar.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik had vroeger een eigen auto en mijn man had zijn eigen auto gehad. Maar later toen het financieel slechter ging doordat ik geen werk meer had heb ik mijn auto weggedaan. Nu heeft mijn man alleen nog een auto en die mag ik bij hoge uitzondering af en toe lenen.Jans schreef:Maar je schreef hiervoor toch steeds dat je geen auto had? En je zou het maar eens goed moeten proberen, maar als je de wielen eruit haalt dan kan je fiets ook in een Smart (denk ik).
Maar zoals gezegd denk ik niet dat deze nog door de keuring komt en dan gaat die weg. Scheelt weer een hoop centen met verzekering en wegenbelasting.
Ghost Nivolet 6LC
Sorry Sweety, hoe moeilijk kunnen jullie het jezelf maken. Wij hebben ook één auto en die is net zo goed van mij als van mijn man.
Toen ik, lang geleden, bij mijn man kwam wonen was de auto ook door hem betaald, maar als je samen gaat wonen deel je dat soort zaken toch??
Maar dat neemt nog niet weg dat je hier meermalen gezegd hebt dat je ergens niet kon komen omdat je geen vervoer had, terwijl nu blijkt dat je nog gewoon een auto hebt.
Toen ik, lang geleden, bij mijn man kwam wonen was de auto ook door hem betaald, maar als je samen gaat wonen deel je dat soort zaken toch??
Maar dat neemt nog niet weg dat je hier meermalen gezegd hebt dat je ergens niet kon komen omdat je geen vervoer had, terwijl nu blijkt dat je nog gewoon een auto hebt.
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag maar weer 6 km hardgelopen tussen de buien door.
Het was gelukkig niet meer zo benauwd.
Het was gelukkig niet meer zo benauwd.
Ghost Nivolet 6LC
Dit weekend zat ik met mijn vrouw en haar ouders 4 dagen te Vianen. Elke dag wat gaan fietsen (zij het met de stadsfiets) en wat gaan sporten in de fitness van het hotel. Als Belg geniet ik telkens weer van Nederland als fietsland. Wat een wereld van verschil toch. Bij een volgende uitstap neem ik toch eens mijn koersfiets mee. En wat me opviel is dat er precies wat minder is dan aan de kist. Tenzij we toevallig wat goeie dagen hadden.
Utrecht met de fiets is ook een hele belevenis. Hoe daar niet leer ongevallen gebeuren tussen fietsers
Utrecht met de fiets is ook een hele belevenis. Hoe daar niet leer ongevallen gebeuren tussen fietsers
Die mag je even uitleggen. Ik begrijp em niet. 'Aan de kist'?i-mac schreef:En wat me opviel is dat er precies wat minder is dan aan de kist. Tenzij we toevallig wat goeie dagen hadden.
Amsterdam net zo. Ik heb er jaren gewoond en gestudeerd. Het liefst heb je daar vier paar ogen op sommige kruispunteni-mac schreef: Utrecht met de fiets is ook een hele belevenis. Hoe daar niet leer ongevallen gebeuren tussen fietsers
Blijft lachen om Engelsen/Aziaten en andere toeristen op van die huurfietsen te zien. Ze hebben idee waar ze zich instorten. Trams en taxi's stoppen niet!!
Eigenlijk het gevaarlijkste is om voor een stoplicht te wachten tot het groen is en dan niet meer te kijken aangezien het toch groen is.......
Als was ik een kat met negen levens geweest dan was ik nu echt dood als ik op groen licht had vertrouwd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Zorro schreef:
Amsterdam net zo. Ik heb er jaren gewoond en gestudeerd. Het liefst heb je daar vier paar ogen op sommige kruispunten
Blijft lachen om Engelsen/Aziaten en andere toeristen op van die huurfietsen te zien. Ze hebben idee waar ze zich instorten. Trams en taxi's stoppen niet!!
Eigenlijk het gevaarlijkste is om voor een stoplicht te wachten tot het groen is en dan niet meer te kijken aangezien het toch groen is.......
Als was ik een kat met negen levens geweest dan was ik nu echt dood als ik op groen licht had vertrouwd.
Kust bedoelde ik. Gisterenmorgen toen we vertrokken uit Vianen was het bijna windstil. Een paar uren later bij thuiskomst wist ik direct weer wie mijn grootste tegenstander zou zijn tijdens mijn avondrit (richting Vlaamse Kust ).
Ik haalde wel mijn hartje op daar in Utrecht met de fiets. Maar ik heb toch een paar keren mijn ogen dichtgedaan. Soms scheelde dat echt maar centimeters. Maar los daarvan is fietsen bij jullie voor mij een openbaring. Werkelijk overal staat mooi aangeduid waar je naartoe kan. Op veel plaatsen is de fietser de baas op de weg. De infrastructuur is duidelijk gemaakt voor de fietser. Hier bij ons is alles gemaakt op maat van Koning Auto. Al probeert met de grote achterstand nu in te halen.
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag maar weer eens hardgelopen op mijn minimalistische loopschoenen. Het zijn 7,52 km de pace was 7:38.
Het was droog toen ik vertrok en ik was net binnen daar begon het te regenen. Goed getimed deze keer.
Het was droog toen ik vertrok en ik was net binnen daar begon het te regenen. Goed getimed deze keer.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Weer lekker hardgelopen, het gaat steeds beter met mijn minimalistische schoentjes.
Deze keer 8,9 km met een pace van 6:53.
Ik wil tenminste 2 keer per week hardlopen om het bij te houden. Ik merk namelijk als ik een of anderhalve week geen looptraining heb gedaan dat het dan niet meer zo soepel gaat.
Deze keer 8,9 km met een pace van 6:53.
Ik wil tenminste 2 keer per week hardlopen om het bij te houden. Ik merk namelijk als ik een of anderhalve week geen looptraining heb gedaan dat het dan niet meer zo soepel gaat.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik geloof dat ik de enige ben die nog andere sporten doet.
Vandaag een korte loop over 5 km in 0:32:51 pace 6:33.
Er stond wel veel wind.
Vandaag een korte loop over 5 km in 0:32:51 pace 6:33.
Er stond wel veel wind.
Ghost Nivolet 6LC