Tour de France 2012
- daniel1975
- Forum-lid HC
Slotje, we zijn klaar
Knappe sprint van Cav, samen met die van eergister indrukwekkend. Londen2012 is voor hem!
Slimme zet van Sky om Wiggo laatste km op kop te zetten, past wel bij een berekenende manier van goodwill-positieve PR creeeren..
Hoelijk volgende jaar een wat spectaculairdere tour, zou de 100e editie wel verdienen.
Knappe sprint van Cav, samen met die van eergister indrukwekkend. Londen2012 is voor hem!
Slimme zet van Sky om Wiggo laatste km op kop te zetten, past wel bij een berekenende manier van goodwill-positieve PR creeeren..
Hoelijk volgende jaar een wat spectaculairdere tour, zou de 100e editie wel verdienen.
Less is bore
Cavendish was straf, maar Sagan was duidelijk sneller in de laatste meters: jammer dat hij nog te ver achterin zat toen Cav aanging... Dus voor Londen weet ik het zo nog niet!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Was het niet vooral om de etappe binnen te halen? Wiggins kan bloedhard rijden, de andere treintjes kwamen er niet meer aan te pas...daniel1975 schreef:Sl
Dat was natuurlijk ook niet zo gek gezien de lengte van de inspanning die Cavendish deed. Prachtige sprint.dario schreef:Cavendish was straf, maar Sagan was duidelijk sneller in de laatste meters: jammer dat hij nog te ver achterin zat toen Cav aanging... Dus voor Londen weet ik het zo nog niet!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik chargeerde een beetje_pfw_ schreef:Was het niet vooral om de etappe binnen te halen? Wiggins kan bloedhard rijden, de andere treintjes kwamen er niet meer aan te pas...daniel1975 schreef:Sl
Knap hoe hard hij op kop sleurde, maar denk dat een stukje positieve PR absoluut mee heeft gespeeld.
Less is bore
Precies..lvgh schreef:Dat was natuurlijk ook niet zo gek gezien de lengte van de inspanning die Cavendish deed. Prachtige sprint.dario schreef:Cavendish was straf, maar Sagan was duidelijk sneller in de laatste meters: jammer dat hij nog te ver achterin zat toen Cav aanging... Dus voor Londen weet ik het zo nog niet!
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Mooie tour, degelijke winnaar, leuke etappes met mooie winnaars.
Ach en volgend jaar gaat oranje gewoon toch weer voor het podium......
Misschien als start eens in de alpen of zo proberen, scheelt misschien wat valpartijen in de 1e week.....
Ach en volgend jaar gaat oranje gewoon toch weer voor het podium......
Misschien als start eens in de alpen of zo proberen, scheelt misschien wat valpartijen in de 1e week.....
Mooie inspanning van Wiggins. Jammer van Sagan die door een lossende (???) Lotto rijder een extra gat moest overbruggen. Cavendish was bloedsnel en over grote afstand. Knap! Maar in London moet ik het nog zien met zo'n venijnig klimmetje. Dat gaat Sagan beter af, lijkt mij.
Ben ik ook wel benieuwd naar, kan nergens er iets over vinden.jansen01 schreef:Wat was de oorzaak van die 'vage' valpartij in de laatste kilometers, iemand een idee?
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
Toch een onwaarschijnlijk seizoen van Wiggins. Hij wint zijn 4e Worldtour ronde in 2012: Parijs-Nice, Romandië, Critérium du Dauphiné en Tour de France. Ik kan niet zo snel een andere renner bedenken die zoiets heeft laten zien. Armstrong in ieder geval zeker niet. Contador komt er ook niet aan (hoewel zijn Giro-Vuelta-Baskenland jaar ook wel indrukwekkend is). Raar eigenlijk dat mensen zeggen dat hij dit niet nog een keer flikt, terwijl hij al het hele seizoen de beste is.