Garmin Edge 800
Hangt een beetje van je versie af, maar hier staat 't wel uitgelegd.
http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... dden-files" onclick="window.open(this.href);return false;
http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... dden-files" onclick="window.open(this.href);return false;
- boswielrenner
- Forum-lid
@Havana: super service. Ga het thuis even proberen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Goeoedenmorgen!
Ik heb mijzelf ook eens verwent met een Edge 800. Bijna alle pagina's hier doorgelezen dus theorie is duidelijk, binnenkort eens in de praktijk gaan testen!
Ik heb op de sd kaart de laatste versie van CN, grotendeels europa staan en de Benelux kaart van open fiets map! Kijken of ik binnenkort eens wat routes erop kan zetten en dan zien hoe de edge het doet tijdens het fietsen!
Ik heb mijzelf ook eens verwent met een Edge 800. Bijna alle pagina's hier doorgelezen dus theorie is duidelijk, binnenkort eens in de praktijk gaan testen!
Ik heb op de sd kaart de laatste versie van CN, grotendeels europa staan en de Benelux kaart van open fiets map! Kijken of ik binnenkort eens wat routes erop kan zetten en dan zien hoe de edge het doet tijdens het fietsen!
Heb je ook de filmpjes bekeken van Bikeroutetoaster? http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=45734" onclick="window.open(this.href);return false;
Anyhow, je eerste rondje altijd op bekend terrein maken!!
Anyhow, je eerste rondje altijd op bekend terrein maken!!
- boswielrenner
- Forum-lid
+1 Bedankt Frank!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Vraagje: Onder fietsinstellingen op de Edge 800 staat "Snelheidszones". Wat is dit? Kan het niet vinden in de gebruiksaanwijzing van Garmin. Kan je die snelheidszones zelf instellen en dan klinkt er een signaal als je over zo'n grens gaat? Is mij niet duidelijk. Wie weet wat dit is?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Dat zijn snelheidzones zoals het woord al zegt . Die kun je aanpassen als je het belangrijk vind om grenzen voor de bepaalde zones vast te leggen.boswielrenner schreef:Vraagje: Onder fietsinstellingen op de Edge 800 staat "Snelheidszones". Wat is dit? Kan het niet vinden in de gebruiksaanwijzing van Garmin.
Ik kan me niet herinneren een signaal te horen . Lijkt me ook niet logisch aangezien je van de ene naar de andere zones gaat als je de ingestelde grenzen bereikt van de snelheidzones .boswielrenner schreef:Kan je die snelheidszones zelf instellen en dan klinkt er een signaal als je over zo'n grens gaat? Is mij niet duidelijk. Wie weet wat dit is?
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Ik heb mijn 2e cadanssensor daar besteld, prima prijs en extreem snelle levering. Heel veel goedkoper ga je niet vinden. Bij de Garmin zelf krijg je trouwens 2 stuurhouders !