Cervélo
- peterbolus1
- Forum-lid
BBinfinite ken ik niet. Zal het opzoeken met Google.
Over c bear lees ik meer goede verhalen maar wel prijzig
Over c bear lees ik meer goede verhalen maar wel prijzig
De cups alleen zijn ook te bestellen.
Even een mailtje naar Bart info@c-bear.com met je wens. Aangeven dat je geen ceramische lagers hoeft want ik neem aan dat je die al hebt. Mijn BB Cups kostte 60 eurie en dan heb je ook wat.
Even een mailtje naar Bart info@c-bear.com met je wens. Aangeven dat je geen ceramische lagers hoeft want ik neem aan dat je die al hebt. Mijn BB Cups kostte 60 eurie en dan heb je ook wat.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid HC
Enkel aan de C-Bear cups het je niet voldoende, je hebt ook de verbindingshuls nodig aangezien je anders de bekabeling van de Di2 op termijn doorzaagt. Met gebruik van (641) loctite moet het dan zeker goed gaan.
Mocht je overigens een ovalen zadelrails willen monteren dan zul je tevens de speciale Cervelo strop moeten bestellen (via Dealer/Derby cycles).
Mocht je overigens een ovalen zadelrails willen monteren dan zul je tevens de speciale Cervelo strop moeten bestellen (via Dealer/Derby cycles).
- peterbolus1
- Forum-lid
Bedankt voor de info
Verbindingshuls is te krijgen bij C-Bear. Ik heb er vorig jaar ook mijn lagers besteld voor mijn Scott Foil - en kreeg een verbindingshuls erbij. Dit was trouwens één van de betere update's van mijn fiets - aangezien de crank op de originele DA lagers niet rond te draaien was ( slechts een 1/2 tot 3/4 slag.sharkman113 schreef:Enkel aan de C-Bear cups het je niet voldoende, je hebt ook de verbindingshuls nodig aangezien je anders de bekabeling van de Di2 op termijn doorzaagt. .
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Voor ovalen zadelrails kun je ook deze gebruiken:
http://www.bike-discount.de/en/buy/ritc ... ,6mm-37191
Hiermee heb ik mijn SI Flite overgezet op mijn nieuwe S2
http://www.bike-discount.de/en/buy/ritc ... ,6mm-37191
Hiermee heb ik mijn SI Flite overgezet op mijn nieuwe S2
"Grandma was slow, but she was old!"
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
-
- Forum-lid HC
Kan op zich wel echter je loopt het risico dat je zadel niet horizontaal blijft staan de Cervelo versie is met vertanding en gaat dit tegen.
-
- Forum-lid
Mooi frame. Wordt mooi projectje
De verbindingshuls zit er altijd std bij. Hoef je niet eens om te vragen.rene schreef:Verbindingshuls is te krijgen bij C-Bear. Ik heb er vorig jaar ook mijn lagers besteld voor mijn Scott Foil - en kreeg een verbindingshuls erbij. Dit was trouwens één van de betere update's van mijn fiets - aangezien de crank op de originele DA lagers niet rond te draaien was ( slechts een 1/2 tot 3/4 slag.sharkman113 schreef:Enkel aan de C-Bear cups het je niet voldoende, je hebt ook de verbindingshuls nodig aangezien je anders de bekabeling van de Di2 op termijn doorzaagt. .
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Is de zitbuis nu donkerder geworden. Ik kan me nog van de BM2014 herinneren dat deze grijzig was.Racer schreef:Vandaag S3 opgehaald. Ga hem waarschijnlijk opbouwen met Shimano Ulterga Di2. Voordat ik hem opbouw ga ik nog even de verschillende onderdelen wegen.
To be continued..