Canyon
-
- Forum-lid
De laatste 2 reacties hier zijn wel 2 uiterste zeg, maar 9 maanden! Allemachtig
Dat slaat echt alles
Dat slaat echt alles
Nope... model 2016.53x11 schreef:Outlet model zeker? Mijn outlet MTB (besteld op "black friday") was er ook ruim binnen een week. EN het is kwa prijs/kwaliteit met stip de beste fietskoop die ik ooit gedaan heb. #DatdanweerwelMacE schreef:Fiets besteld zondagavond rond 22:00, vandaag mailtje gekregen van Canyon dat de fiets reeds ingepakt wordt... viel bijna van mijne stoel En nee, ik ben géén Canyon medewerker...MacE schreef:Gisteren chat sessie gehad met Service Center Holsbeek (Belgique ). Volgens de medewerker aan de andere kant van de lijn, zouden nagenoeg de meeste 'issues' en problemen van de laatste maanden achter de rug zijn. Ook de SAP/CRM historie zou achter de kiezen zijn. Denk dat ik het erop ga wagen en mij een Aeroad CF SLX 6.0 ga bestellen... Op hoop van zege! Levertijd 25-30 april, kan ik mee leven.
Ik wacht ook al sinds augustus 2015 op m'n fiets (Endurace L)... Half jaar nu, maar gezien de steeds maar verschuivende afleverperiode, sta ik er niet van te kijken als het bij mij uiteindelijk ook 9 maanden gaat worden.Patrickvanv schreef:De laatste 2 reacties hier zijn wel 2 uiterste zeg, maar 9 maanden! Allemachtig
Dat slaat echt alles
Ik vind wachten geen probleem, had hier gezien de verhalen wel rekening mee gehouden. Wel storend is het ontbreken van enige duidelijkheid vanuit Canyon en de totale willekeur waarmee orders afgehandeld worden. Het lijkt ook geen enkele prioriteit te krijgen bij Canyon om hier iets aan te doen.
Morgen weer tijd voor m'n wekelijkse telefoontje met de klantenservice om de status door te nemen...
-
- Forum-lid
Besteld in oktober, voorziene levertijd eind april ... 7 maanden dus voor mij. Op zich geen probleem want heb nog een goeie fiets, maar ik vind het ook wel ferm bij het haar gegrepen dat je langer moet wachten op een fiets dan op een auto. Plus inderdaad dat de communicatie beter kan.
Zo'n status-telefoontje lijkt mij eigenlijk geen slecht idee
Zo'n status-telefoontje lijkt mij eigenlijk geen slecht idee
Wacht, gaat het nou over uitstel of een al bekende levertijd bij bestellen? Daar zit een heel groot verschil.
@LittleWhiteDog: auto's kunnen ook uitverkocht zijn of een levertijd hebben van meer dan een jaar. Dat ze daar het JIT-principe iets beter onder de knie hebben is dan wel weer waar
@LittleWhiteDog: auto's kunnen ook uitverkocht zijn of een levertijd hebben van meer dan een jaar. Dat ze daar het JIT-principe iets beter onder de knie hebben is dan wel weer waar
Voor mij geldt hetzelfde, zadelpen klemmetjes van canyon voor de aeroad pen. Heb al flink zitten zoeken naar hetzelfde onderdeeltje van ander merk. Maar even geduld denk ik zo, heb vorige week betaald en hoop toch echt voor 1 maart het nieuwe zadel te monterenRuudRuud schreef:Wacht, gaat het nou over uitstel of een al bekende levertijd bij bestellen? Daar zit een heel groot verschil.
-
- Forum-lid
hehe inderdaad. Zowieso is het toch wel erg lang, bij mij 7 maanden (toen ik de bestelling plaatste zou het volgens de website 6 weken duren). Hopelijk blijft het bij die 7. Ik ga er niet moeilijk over doen want het is nu toch winter, en zoals gezegd ik heb een fiets die zeker voldoet.RuudRuud schreef:Wacht, gaat het nou over uitstel of een al bekende levertijd bij bestellen? Daar zit een heel groot verschil.
Maar je verlangt toch altijd naar het nieuwtje
Vandaag eindelijk mijn eerste rit kunnen doen. Super tevreden over de fiets, en over mijn positie er op. Ik fiets al vrij lang, maar mij nu toch eindelijk eens laten opmeten en goed positioneren. Had ik al véél eerder moeten doen!
En 7,250 kg met pedalen en bidonhouders. Niet slecht vind ik.
En nu maar eens de wielstickers verwijderen...
En 7,250 kg met pedalen en bidonhouders. Niet slecht vind ik.
En nu maar eens de wielstickers verwijderen...
-
- Forum-lid
Voor het vastzetten van de zadelpen in de Aeroad zit er een aero klem in de bovenbuis, maar de bout die je daar in aandraait loopt niet parallel met de zitbuis. Daar had ik de eerste keer geen rekening mee gehouden en blijkbaar mijn momentsleutel wat scheef gehouden, met als gevolg dat de aluminium bout uitgelubberd raakte. Gelukkig kreeg ik de bout nog uit het frame:
Ik denk, laat ik eens een mailtje sturen naar Canyon, voor een fiets van >5k willen ze vast wel een boutje in een envelop stoppen en er een postzegel op plakken. Helaas was het alleen mogelijk de hele "Seat Clamp Set E204-15" à €16,95 met €7,90 verzendkosten te bestellen.
Bij de lokale fietsenmaker voor €0,50 een bout gehaald. Effectief bijna 50x goedkoper uit
Ziet er ook wat meer pro uit zo
Ik denk, laat ik eens een mailtje sturen naar Canyon, voor een fiets van >5k willen ze vast wel een boutje in een envelop stoppen en er een postzegel op plakken. Helaas was het alleen mogelijk de hele "Seat Clamp Set E204-15" à €16,95 met €7,90 verzendkosten te bestellen.
Bij de lokale fietsenmaker voor €0,50 een bout gehaald. Effectief bijna 50x goedkoper uit
Ziet er ook wat meer pro uit zo
Laatst gewijzigd door matthijsln op 16 feb 2016 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Het is dat-ie nog binnen blijft met dit weer, anders had ik dat ook wel meteen gedaan Had ook geen hoge verwachtingen, maar had me graag laten verrassen..