Canyon
Weet iemand zo de maat van dat boutje? Bij mij zit er oxidatie in en dat wil ik niet hebben. Ik vervang ze altijd door titanium. Scheelt gewicht tov staal. Wel opletten dat je montagevet gebruikt anders zitten ze na een tijdje muurvast.
-
- Forum-lid HC
Bestel dan meteen zwart tita, dat ziet er nog meer pro uit. Alle zilver kleurige bouten op zwarte onderdelen vervangen door zwart, ziet er erg strak uit.
Echt de finisching touch! op het eerste gezicht lijk je het niet te zien, ik heb het bij mijn foil gedaan. te zien in het scott topic. Ook bv bij de zadelklem, zwarte zadel rails zwarte klem, zwarte pen en dan een zilveren bout die gaat verroesten geen gezicht toch.......
Echt de finisching touch! op het eerste gezicht lijk je het niet te zien, ik heb het bij mijn foil gedaan. te zien in het scott topic. Ook bv bij de zadelklem, zwarte zadel rails zwarte klem, zwarte pen en dan een zilveren bout die gaat verroesten geen gezicht toch.......
Ik kies de kleur van de boutjes altijd passend bij de onderdelen / het hele plaatje inderdaad. Dat is zeker de finishing touch! Voor de Nerve29 (zwart) en Aeroad (zwart) is dit zwart tita! Wees gerust, rood, blauw of goud komt er hier niet inwasbeer2006 schreef:Bestel dan meteen zwart tita, dat ziet er nog meer pro uit. Alle zilver kleurige bouten op zwarte onderdelen vervangen door zwart, ziet er erg strak uit.
Ik ben er een beetje klaar mee. SLX besteld, stond voor eind november op. Nu al zo'n 5 x later geworden. Laten niets horen en als je dan via de chat vraagt of de levertijd nog altijd hetzelfde is, dan komen ze weer met een levertijd die 2 weken later ligt.
"Onze excuses dat we je meerdere malen hebben teleurgesteld, maar zijn van mening dat deze teleurstelling wordt omgezet naar vreugde nadat je de bike hebt ontvangen ook al moet je er op dit moment erg veel geduld voor opbrengen ".
"Onze excuses dat we je meerdere malen hebben teleurgesteld, maar zijn van mening dat deze teleurstelling wordt omgezet naar vreugde nadat je de bike hebt ontvangen ook al moet je er op dit moment erg veel geduld voor opbrengen ".
-
- Forum-lid
Het beschermplastic op mn chainstay is aan vervanging toe. Heeft iemand daar een goede vervangingsoptie voor?
Canyon zadelpennen getest http://www.bikeradar.com/road/gear/arti ... vel-46208/
Felt z2 disc di2 / Principia rex pro - record - cosmic
Op 19 november mijn Ultimate CF SLX besteld. Al vrij snel (1 december) te horen gekregen dat de levering werd uitgesteld naar deze week en dan gisterenavond volgende mail gekregen:
I would like to inform you that your Ultimate CF SLX 9.0 is ready to be picked up. Please tell us an appointment, when you want to pick your bike up.
So ... me happy
Geen link meer om een afspraak te maken. Gewoon gebeld en afgesproken om 'm volgende week woensdag te gaan afhalen.
I would like to inform you that your Ultimate CF SLX 9.0 is ready to be picked up. Please tell us an appointment, when you want to pick your bike up.
So ... me happy
Geen link meer om een afspraak te maken. Gewoon gebeld en afgesproken om 'm volgende week woensdag te gaan afhalen.
Mazzelpik! Mijn datum schuiven ze echt elke keer op als ik naar de datum vraag. Overigens mag jij hem ophalen in Koblenz?apollo schreef:Op 19 november mijn Ultimate CF SLX besteld. Al vrij snel (1 december) te horen gekregen dat de levering werd uitgesteld naar deze week en dan gisterenavond volgende mail gekregen:
So ... me happy
jenssss schreef:Ik zag gisteren dat het beschermplastic op de chainstay van mijn ultimate aan het loskomen was, kader is 2 maand oud, 300km mee gefietst. Zou toch ook niet mogen :/
Lijkt erger dat het is, er zit nm een folie lagje op die los gaat, als je die eraf hebt, heb je een mooie protector