Canyon
Hoewel bij sommige de levering van Canyon nog steeds problemen geeft, heb ik hier gelukkig geen last van gehad.
Eind dec een Ultimate CF SLX DI2 besteld, levering op dat moment, 1e week maart.
2 dagen later een bevestiging gekregen dat de levering in week van 15-19 feb zou plaatsvinden.
Afgelopen vrijdag, kreeg is s'morgens een mail dat de fiets verstuurd was en vrijdagmiddag stond UPS al op de stoep.
Eind dec een Ultimate CF SLX DI2 besteld, levering op dat moment, 1e week maart.
2 dagen later een bevestiging gekregen dat de levering in week van 15-19 feb zou plaatsvinden.
Afgelopen vrijdag, kreeg is s'morgens een mail dat de fiets verstuurd was en vrijdagmiddag stond UPS al op de stoep.
Ik mag dus ook écht niet klagen hé... fiets (Aeroad 2016) besteld op zondag 14/02, vandaag mailtje gekregen met de verzendbevestiging dat de fiets vandaag geleverd wordt. Na het forum te hebben doorgelezen is dit wel het laatste wat ik verwachtte, maar al bij al is dit toch wel een positieve ervaring tot nu toe.
Nu nog de fiets in goede conditie bezorgd krijgen en ik ben een happy Canyon customer!
Nu nog de fiets in goede conditie bezorgd krijgen en ik ben een happy Canyon customer!
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Zouden ze hun tactiek gewijzigd hebben.., en mensen die kort geleden besteld hebben als het even kan, vlot van hun fiets voorzien (= positief verhaal).,. en mensen die toch al heel lang aan het wachten zijn, net zo lief nog een weekje of 2 a 3 verder doorschuiven in de planning (of je nou 7 maanden of 8 maanden wacht.... je was toch al niet blij met de lange wachttijd).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Zou best kunnen... kwestie van niet nòg meer mensen tegen de haren in te strijken? Alhoewel ik het logischer zou vinden: eerst besteld, eerst geleverd...MarkVeenstra schreef:Zouden ze hun tactiek gewijzigd hebben.., en mensen die kort geleden besteld hebben als het even kan, vlot van hun fiets voorzien (= positief verhaal).,. en mensen die toch al heel lang aan het wachten zijn, net zo lief nog een weekje of 2 a 3 verder doorschuiven in de planning (of je nou 7 maanden of 8 maanden wacht.... je was toch al niet blij met de lange wachttijd).
-
- Forum-lid
Welke type aeroad heb je besteld?MacE schreef:Ik mag dus ook écht niet klagen hé... fiets (Aeroad 2016) besteld op zondag 14/02, vandaag mailtje gekregen met de verzendbevestiging dat de fiets vandaag geleverd wordt. Na het forum te hebben doorgelezen is dit wel het laatste wat ik verwachtte, maar al bij al is dit toch wel een positieve ervaring tot nu toe.
De CF SLX 6.0, maat M.Patrickvanv schreef:Welke type aeroad heb je besteld?MacE schreef:Ik mag dus ook écht niet klagen hé... fiets (Aeroad 2016) besteld op zondag 14/02, vandaag mailtje gekregen met de verzendbevestiging dat de fiets vandaag geleverd wordt. Na het forum te hebben doorgelezen is dit wel het laatste wat ik verwachtte, maar al bij al is dit toch wel een positieve ervaring tot nu toe.
Denk eerder dat het systeem begint te werken, maar dat er nog achterstallige orders liggen die handmatig moeten worden doorgevoerd.MarkVeenstra schreef:Zouden ze hun tactiek gewijzigd hebben.., en mensen die kort geleden besteld hebben als het even kan, vlot van hun fiets voorzien (= positief verhaal).,. en mensen die toch al heel lang aan het wachten zijn, net zo lief nog een weekje of 2 a 3 verder doorschuiven in de planning (of je nou 7 maanden of 8 maanden wacht.... je was toch al niet blij met de lange wachttijd).
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ik wel, een paar maand geleden al.
Was wel weer heel rap (zoniet direct) niet meer "available" en is denk ik nooit "aivailable" geweest.
Was wel weer heel rap (zoniet direct) niet meer "available" en is denk ik nooit "aivailable" geweest.