Cervélo
In principe kogel door de kerk.
S5 met DA die gelijk wordt omgebouwd met DI2. Scheelt volgens mij geld
De shifters, voor en achter derrie DA inwisselen naar DI2 kost volgens mij geen € 2000,-- extra wat de meerprijs is tussen die 2.
Iemand nog ervaring met de Rotor Q rings en DA DI2?
FM gaat het navragen of dat save is met garantie.
Zelf rijd ik al 2 jaar met Ultegra DA2 met Q rings en nooit last gehad.
Afwachten dus
S5 met DA die gelijk wordt omgebouwd met DI2. Scheelt volgens mij geld
De shifters, voor en achter derrie DA inwisselen naar DI2 kost volgens mij geen € 2000,-- extra wat de meerprijs is tussen die 2.
Iemand nog ervaring met de Rotor Q rings en DA DI2?
FM gaat het navragen of dat save is met garantie.
Zelf rijd ik al 2 jaar met Ultegra DA2 met Q rings en nooit last gehad.
Afwachten dus
Eindelijk klaar, vandaag eerste ritje gemaakt.. Wauw! Knetterhard, superstijf, geen compromis maar pure snelheid!
Ik vind 'm lekker
Frame: Cervelo S5 VWD
Vork: Cervelo
Zadelpen: Cervelo
Stuur: 3T Ergonova Team Stealth Carbon 440 mm
stuurpen: 3T ARX Team Stealth 120 mm - 6 gr
Voorderailleur: SRAM Red
Achterderailleur: SRAM Red
Shifters: SRAM Red
Crankstel: SRAM Red GXP 172,5mm
Bottom Bracket: C-Bear Ceramic BBRight naar GXP
Remhoeven: SRAM Red
Kettingbladen: Rotor Q-Rings 53-39
Ketting: Shimano Dura Ace
Cassette: Shimano Ultegra 12-23
Pedalen: Shimano Ultegra Carbon
Wielset: FarSports 88 mm met EDhub
Snelspanners: Titanium
Bidonhouders: Arundel Mandible
Banden: Continental GP4000SII
Zadel: Fizik Arione Antares Manganese
Stuurlint: Fizik Microtex
Nu op de foto is ie klaar voor m'n eerste triatlon komende zondag, 1/8e van herderen waar gestayerd mag worden. Vandaar ook maar een bidonhouder op de lage positie gemonteerd ipv twee.
Ik vind 'm lekker
Frame: Cervelo S5 VWD
Vork: Cervelo
Zadelpen: Cervelo
Stuur: 3T Ergonova Team Stealth Carbon 440 mm
stuurpen: 3T ARX Team Stealth 120 mm - 6 gr
Voorderailleur: SRAM Red
Achterderailleur: SRAM Red
Shifters: SRAM Red
Crankstel: SRAM Red GXP 172,5mm
Bottom Bracket: C-Bear Ceramic BBRight naar GXP
Remhoeven: SRAM Red
Kettingbladen: Rotor Q-Rings 53-39
Ketting: Shimano Dura Ace
Cassette: Shimano Ultegra 12-23
Pedalen: Shimano Ultegra Carbon
Wielset: FarSports 88 mm met EDhub
Snelspanners: Titanium
Bidonhouders: Arundel Mandible
Banden: Continental GP4000SII
Zadel: Fizik Arione Antares Manganese
Stuurlint: Fizik Microtex
Nu op de foto is ie klaar voor m'n eerste triatlon komende zondag, 1/8e van herderen waar gestayerd mag worden. Vandaar ook maar een bidonhouder op de lage positie gemonteerd ipv twee.
Mooie keuze Nijkie! De S3 stond ook op mijn lijstje.... Binnenkort dan ook maar een nieuwe fiets voor je?nijkie schreef:De S3 staat zeker hoog op het lijstje mocht ik mijn Kuota kharma vervangen reden geometrie komt redelijk overeen voor mijn gevoel.
Daarbij verwacht ik dat de S3 een tikkeltje stijver is en aanvoelt.
Zou hem wel eens in het geheel grijs willen zoals de achterzijde nu is en met Zwarte deals.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Nee Nee MarcFaFo de Kuota rijdt nog zo lekker, punt is een beetje dat ik nu op 15cm drop zit en wil naar 10-12cm in de toekomst dan valt de S3 ook af waarschijnlijk maar dan blijven de Endurance racers over.MarcFaFo schreef:Mooie keuze Nijkie! De S3 stond ook op mijn lijstje.... Binnenkort dan ook maar een nieuwe fiets voor je?nijkie schreef:De S3 staat zeker hoog op het lijstje mocht ik mijn Kuota kharma vervangen reden geometrie komt redelijk overeen voor mijn gevoel.
Daarbij verwacht ik dat de S3 een tikkeltje stijver is en aanvoelt.
Zou hem wel eens in het geheel grijs willen zoals de achterzijde nu is en met Zwarte deals.
Evenals een Storck (test fiets mag.) vindt ik ook een prachtig frame.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Waarom zou het niet echt zijn?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ja, want er staat een framenummer op, zowel op het frame als op de voorvork aan de binnenkant
De zadelpenklem is duidelijk van andere kwaliteit, de punten waar de kabels het frame ingaan zijn anders en de lak is van betere kwaliteit. Dit is gegarandeerd een echte
De zadelpenklem is duidelijk van andere kwaliteit, de punten waar de kabels het frame ingaan zijn anders en de lak is van betere kwaliteit. Dit is gegarandeerd een echte
Hoofd niet maar de rest wel kaal inclusief fietsDaveke2 schreef:Die was er al afgehaald toen ik het frame kreeg, maar ik heb de andere stickers er idd zelf afgehaald.
Kaal = beter
Kreeg je die stickers er makkelijk af dan en hoe zonder het frame te beschadigen?
Mooie verzameling fietsen heb je Daveke2
Heb jij ervaring met de Rotor Q rings icm de Shimano DA Di2?
En heo zit het met de garantie als je Q rings er op zet?
Ik rijd nu 3 jaar Q rings met Di2 Ultegra en dat gaat prima.
Mijn FM zei bij de onderhandelingen voor de nieuwe S5 dat hij eerst gaat navragen of deze combi qua Shimano garantie kan.