Cervélo
FM kwam er mee. Ik denk wel dat het kan maar hij bedoelde het i.c.m. de garantie van Shimano en met name als je de 52/36 gaat veranderen in andere combi's.JasperGR schreef:Hoezo zou het niet kunnen? MTN Qhubeka rijd met deze combinatie.
Ik ga het sowieso proberen.
Met een verffohn een klein beetje warm maken en je trekt ze er zo af.
Ik heb zelf geen ervaring met Di2 en Q Rings, ik heb enkel SRAM op mijn fietsen.
Ik zou het gewoon proberen, zie eigenlijk niet in waarom het niet zou kunnen.
Wat me wel opvalt is dat ik nagenoeg hetzelfde verzet trap op mijn cassette maar wel van een 50 voor naar een 53 Q Ring ben gegaan. Cadans is ook nagenoeg hetzelfde gebleven
Vandaag te horen gekregen dat mijn twee R3's onderweg zijn naar hier toe
Ik heb zelf geen ervaring met Di2 en Q Rings, ik heb enkel SRAM op mijn fietsen.
Ik zou het gewoon proberen, zie eigenlijk niet in waarom het niet zou kunnen.
Wat me wel opvalt is dat ik nagenoeg hetzelfde verzet trap op mijn cassette maar wel van een 50 voor naar een 53 Q Ring ben gegaan. Cadans is ook nagenoeg hetzelfde gebleven
Vandaag te horen gekregen dat mijn twee R3's onderweg zijn naar hier toe
Ik ben niet op de hoogte hoe het precies met garantie zit, maar ik fiets zowel met Shimano (105) als met SRAM (Red) met een compact Rotor Q ring 52 icm. een ronde BBB/TA 34, 36, 39 of 42 en ik heb geen enkel probleem. Wellicht dat de ideale combi die voorgeschreven is (52/36 beide Q rings) iets soepeler zou schakelen, maar ik heb geen klachten.
Cervélo & Cannondale
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Dat zou ook wel willen als hij daar zijwind zou hebbenMarcFaFo schreef:Het lijkt wel of je vliegt...Daveke2 schreef:Actieplaatje van zondag..
Maak joe woar
Geloof me, daar stond ook wat zijwind, en ik heb nu al best wat km's met deze fiets (icm de 88mm wielen) gemaakt.
Het reageert bij lange na niet zo heftig op wind dan ik had verwacht, valt allemaal best mee. Je moet ook wel je stuur vasthouden, af en toe denk ik dat mensen er hier ook wat bang voor zijn. Ik weeg 78 kg, ik word niet zomaar omgeblazen he
Het reageert bij lange na niet zo heftig op wind dan ik had verwacht, valt allemaal best mee. Je moet ook wel je stuur vasthouden, af en toe denk ik dat mensen er hier ook wat bang voor zijn. Ik weeg 78 kg, ik word niet zomaar omgeblazen he