Cervélo
Sinds enkele maanden trotse eigenaar van mijn eerste Cervelo
Het is een Cervelo S3, de olympische uitvoering
Frame los gekocht en deze vervolgens zelf opgebouwd en dit is het resultaat
Sram Force 22
Ultegra 6800 11-speed crankstel
Dura ace 9000 trapas
3T accelero 40 wielset
KCNC race snelspanners
Ritchey WCS Logic II Wet
Selle Italia SLR XP
Het is een Cervelo S3, de olympische uitvoering
Frame los gekocht en deze vervolgens zelf opgebouwd en dit is het resultaat
Sram Force 22
Ultegra 6800 11-speed crankstel
Dura ace 9000 trapas
3T accelero 40 wielset
KCNC race snelspanners
Ritchey WCS Logic II Wet
Selle Italia SLR XP
Oei die kabelloop...
Voorts blijf ik van mening dat een aeroframe zonder hoge wielen geen gezicht is...
Voorts blijf ik van mening dat een aeroframe zonder hoge wielen geen gezicht is...
voske schreef:Gasten, iemand is heel blij met zijn fiets, trots om hem te laten zien en wat gebeurd. In de eerste reactie al een opmerking over de wielen.
Dit blijft gewoon een gaaf frame en ik houd er wel van.
Wat is er mis met een opmerking die niet geheel positief is?
Mooi frame inderdaad en de keuze van het crackstel kan ik me wel iets bij voorstellen aangezien SRAM nog geen crank met vier armen (en dus de mogelijkheid alle bladen die er zijn er standaard op te zetten) heeft. Kabelloop mag wel wat strakker.
Cervélo & Cannondale
Bedankt voor de reacties. Niet iedereen hoeft altijd positief te zijn zolang ik er zelf maar tevreden mee ben!
Kabelloop is inderdaad niet optimaal. Ben hier ook wel even mee bezig geweest, gelukkig valt het niet zo op als nu op de foto's. Het zijn btw Alligator i-link kabels.
Ultegra crankstel had ik eerder al aangeschaft om over te stappen op een compact, met inderdaad de mogelijkheid om alle bladen te kunnen gebruiken. Als ik me niet vergis is deze ook nog eens iets lichter dan die van Sram. Daarom was enkel het aanschaffen van trapas lagers voldoende. Persoonlijk vind ik hem ook zeker net zo mooi..
Kabelloop is inderdaad niet optimaal. Ben hier ook wel even mee bezig geweest, gelukkig valt het niet zo op als nu op de foto's. Het zijn btw Alligator i-link kabels.
Ultegra crankstel had ik eerder al aangeschaft om over te stappen op een compact, met inderdaad de mogelijkheid om alle bladen te kunnen gebruiken. Als ik me niet vergis is deze ook nog eens iets lichter dan die van Sram. Daarom was enkel het aanschaffen van trapas lagers voldoende. Persoonlijk vind ik hem ook zeker net zo mooi..