Gios
Hij is netjes geworden Cees!
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Op satelliet tv is er op Astra 28.2 E "Bike Channel" er is vanavond om 22.30 nl tijd een programma over Gios ( daarvoor een reportage over Vittoria). Dit is free to air, op canaldigitaal is dit kanaal 313. Niet alles is even interessant, maar een film My Italian secret, over het verzetswerk van Bartali zenden ze ook uit.
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
-
- Forum-lid
Stukje dat ik vond in een Bike and Trekking van een paar jaar terug.
Maak joe woar
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Heeft Gerard weer een frame besteld ?
Toen ik er in mei was hadden ze net de eerst klaar..........................dat was voor mij even een bijles in inhouden
Maar ik kan die zooi allemaal ook niet kwijt. Anders had ik een aantal Bianchi's en een Gazelle ook nooit weggedaan.
Maar ik kan die zooi allemaal ook niet kwijt. Anders had ik een aantal Bianchi's en een Gazelle ook nooit weggedaan.
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Een beetje Merckx kleuren, maar daarom niet minder mooi
Vieux Chnoque
Sorry maar VER VOOR MERCKX wist wat fietsen was maakte ze bij Gios oranje fietsen. Sterker oranje is eigenlijk de officiële kleur van Gios.Vieux chnoque schreef:Een beetje Merckx kleuren, maar daarom niet minder mooi
Zilioli won op een oranje Gios een etappe in de Giro toen Merckx nog in z'n luier plaste Bij wijze van spreken.............
Zilioli ging bij Merckx rijden in z'n nadagen. Ze hebben hem zelfs in een gele trui langs de kant laten staan! Dat was in de koffieautomaten-tijd. Maar Italo had Eddy wel laten zien hoe mooi een oranje fiets kon zijn
Gios was echt iets eerder
Ik heb geen foto van de blauw oranje maar wel van de oranje van Italo
Overigens is er ook een keer een blauwe gemaakt met oranje stukken! Met de oude cambio corsa. Nou voor die fiets leg ik wel een leuk bedrag neer!
O ja. Ik had zelf in 1970!!! Een oranje fiets! (dezelfde als Jan Janssen bij Bic) Een jaar voor Merckx bij Molteni op oranje fietsen ging rijden!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Weer wat geleerd, bedankt !
Dus "Orange is the new Blue"......
Dus "Orange is the new Blue"......