Giant
-
- Forum-lid HC
Prachtige fiets, ik vind alleen de stickers op de wielen wat te schreeuwerig!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Mooie fiets!
Veel plezier er mee!
Veel plezier er mee!
Heeft iemand ervaring met deze crosser?
http://www.giant-bicycles.com/nl-nl/bik ... 267/58114/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.giant-bicycles.com/nl-nl/bik ... 267/58114/" onclick="window.open(this.href);return false;
@dehulk: dank je wel voor je reactie,
heb je de 105 groep gelijk bij aankoop laten vervangen?, zo ja, wat moest je bij betalen?
heb je de 105 groep gelijk bij aankoop laten vervangen?, zo ja, wat moest je bij betalen?
-
- Forum-lid
Ja, nieuw stickersetje + dus toch een Dura Ace groep en een nieuwe zadel;)iichel schreef:Nieuw sticketsetje, Niek?
-
- Forum-lid
Jup, we hadden niet meer de goede. Dus heb die ff besteld; komt dinsdag binnen.iichel schreef:Alleen nog een stuurlintje?
-
- Forum-lid
Bedankt! Morgen nog even stuurlintje monteren ( Fizik Microtex 3mm )iceman2 schreef:niekgeerts schreef:
Zeer mooi!
Is dat een maat M?
Welk stuur staat hierop gemonteerd?
Jup, dit is inderdaad een maat M.
Het is een 3T Ergonova stuur i.c.m. een Giant OverDrive2 stuurpen
-
- Forum-lid
Volgens mij mijn eerste post op het forum.
Mijn nieuwe Giant TCR 0 2012. Net mijn eerste tochtje gemaakt en nét voor de regen thuis!
Ikzelf vind de rode details wel mooi, maar die bidonhouders moet ik echt snel vervangen ..
Mijn nieuwe Giant TCR 0 2012. Net mijn eerste tochtje gemaakt en nét voor de regen thuis!
Ikzelf vind de rode details wel mooi, maar die bidonhouders moet ik echt snel vervangen ..