Toevallig ook vaak (altijd?) zonder helm?delsol schreef:Ik zie bijna elke dag een "BMC coureur" als ik s'morgens naar mij werk rij ongeacht tempratuur altijd met een korte broek,deze week zelfs met korte mouwen.
Vandaag gezien...een korte broek
- Wolfhound32
- Forum-lid
Dán is het een man tussen de 45-55. Zie je iemand helmloos rijden, dan kun je de klok er op gelijk zetten dat de desbetreffende mannen in die leeftijdcategorie vallen.pizzi schreef:Toevallig ook vaak (altijd?) zonder helm?delsol schreef:Ik zie bijna elke dag een "BMC coureur" als ik s'morgens naar mij werk rij ongeacht tempratuur altijd met een korte broek,deze week zelfs met korte mouwen.
- Forum-lid
Korte broek was prima fietsen vanmiddag. Gebakje op terras was even op het randje..
-
- Forum-lid
Op de thermometer in mij auto was het zojuist 18,5 graden. Prima weer voor een korte broek!
Michiel
Vanmorgen heerlijk in korte broek en shirt km + armstukken het bos in geweest. Op den duur zelf armstukken omlaag gedaan. +/- 17 graden. Heerlijk. Eenmaal bos uit en op de open weg toch weer snel omhoog. Had gelukkig ook een giletje bij. Met wind erop toch wel wat frisser.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
- plantagenet
- Forum-lid
Vandaag warmste 7 november sinds 1901fietsvriend schreef:Op de thermometer in mij auto was het zojuist 18,5 graden. Prima weer voor een korte broek!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Vandaag een toertocht gereden, en ik was maar al te blij dat ik zomerkledij aan had. 19° ... Niet normaal man