Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Andere sporten gedaan vandaag?

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 01 jul 2016 13:33

Maak je maar niet ongerust hoor.

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 01 jul 2016 19:35

Ik maak me niet ongerust hoor.
Ghost Nivolet 6LC

Marlie
Forum-lid

Marlie 02 jul 2016 15:31

Zal ik dan ook maar eens reageren, omdat het anders wat te rustig wordt?

Ik ben weer eens begonnen met hardlopen, mijn laatste poging daartoe eindigde door een gescheurde enkelband (niet door het hardlopen) en daarna niet meer echt opgepakt. Qua tempo, duur of afstand is het niets bijzonders, maar wel weer lekker om te doen. Het voordeel van hardlopen vind ik vooral dat je na een half uurtje al het gevoel hebt dat je wat gedaan hebt en ik het kan combineren met het uitlaten van de hond. Nu even opletten dat ik niet te hard van stapel loop en daardoor tegen een blessure of pijntje aanloop.

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 02 jul 2016 21:51

Ik moet op dit moment helaas weer stoppen met hardlopen voor een tijdje ik heb namelijk gisteravond mijn rechter voet vlink omgeslagen.
Op dit moment strompel ik door het huis omdat mijn enkel behoorlijk pijn doet. Eens kijken hoelang ik moet stoppen.
Ghost Nivolet 6LC

RVV
Forum-lid

Gebruikersavatar RVV 03 jul 2016 08:40

Sweety2008 schreef:Ik geloof dat ik de enige ben die nog andere sporten doet.

Vandaag een korte loop over 5 km in 0:32:51 pace 6:33.

Er stond wel veel wind.

Ik doe elke dag wel wat maar om nou elke keer mijn Strava activiteiten hier te gaan uploaden ;-)

Wie daar interesse in heeft kan mijn daar wel volgen.

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 03 jul 2016 11:12

Ik heb geen Strava.
Ghost Nivolet 6LC

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 03 jul 2016 11:51

Jammer. Als je wel Strava had, kon je mooi je gestrompelde rondjes door je huis laten zien. ;)

Gaat het al wat beter trouwens?

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 03 jul 2016 21:57

Nee word steeds erger.
Ghost Nivolet 6LC

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 13 jul 2016 23:37

Ik heb vanavond met Louise mee gedaan aan de Kattendijke-Wemeldinge Zeezwemtocht. Ja...in zee! In eerste instantie ging ik vooral mee om Louise mentaal te ondersteunen, die heeft de 3.8 km gedaan vanwege de trainingen voor de triathlon. Maar toen ik zag dat er ook een 1 km versie was, dat het parcours vlak langs de kust maar bovenal dat ik een drijfding (zo'n safeswimmer waar je je autosleutels in kan opbergen) mocht lenen van Louise haar man leek het me wel tof om het toch te proberen.
Wel eerst gevoeld of ik het water van 18.nogwattes graden niet te koud vond want ik heb geen wetsuit. Maar gelukkig kan ik daar goed tegen. Ik was vreselijk langzaam want ik kan gewoon nog steeds niet echt goed zwemmen en ik bleef ook nog eens in een bult zeewier hangen. Maar qua grensverleggend was het idee dat als ik dit kan, en ook nog in ZEE! dat 250 ofzo meter in een of andere campingplas dan toch niet meer echt eng zou moeten zijn.
En ik vind zwemmen op zich best lekker, alleen ben ik zo tergend langzaam. Maar ik heb het dus wel gehaald! En daarna hebben we de geocache langs de kust nog opgehaald waarvan ik wist dat ik er langs gezwommen was... 8-)
Ik vind toertochten in zee zwemmen iets voor extreme bikkels, al helemaal in alleen badpak. Dusch.
Veni. Vidi. Fietsie.

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 14 jul 2016 08:06

TumTumTum schreef:I.... Maar ik heb het dus wel gehaald! En daarna hebben we de geocache langs de kust nog opgehaald waarvan ik wist dat ik er langs gezwommen was... 8-)
Ik vind toertochten in zee zwemmen iets voor extreme bikkels, al helemaal in alleen badpak. Dusch.
:winkthumb: Well done
What makes the boat go faster?

J.Edge87
Forum-lid

Gebruikersavatar J.Edge87 14 jul 2016 09:13

TumTumTum schreef:Ik heb vanavond met Louise mee gedaan aan de Kattendijke-Wemeldinge Zeezwemtocht. Ja...in zee! In eerste instantie ging ik vooral mee om Louise mentaal te ondersteunen, die heeft de 3.8 km gedaan vanwege de trainingen voor de triathlon. Maar toen ik zag dat er ook een 1 km versie was, dat het parcours vlak langs de kust maar bovenal dat ik een drijfding (zo'n safeswimmer waar je je autosleutels in kan opbergen) mocht lenen van Louise haar man leek het me wel tof om het toch te proberen.
Wel eerst gevoeld of ik het water van 18.nogwattes graden niet te koud vond want ik heb geen wetsuit. Maar gelukkig kan ik daar goed tegen. Ik was vreselijk langzaam want ik kan gewoon nog steeds niet echt goed zwemmen en ik bleef ook nog eens in een bult zeewier hangen. Maar qua grensverleggend was het idee dat als ik dit kan, en ook nog in ZEE! dat 250 ofzo meter in een of andere campingplas dan toch niet meer echt eng zou moeten zijn.
En ik vind zwemmen op zich best lekker, alleen ben ik zo tergend langzaam. Maar ik heb het dus wel gehaald! En daarna hebben we de geocache langs de kust nog opgehaald waarvan ik wist dat ik er langs gezwommen was... 8-)
Knap hoor! Als je van jezelf weet en vind dat je niet goed kan zwemmen.... is zwem techniek training dan niet iets voor je?

Edit: geen idee of je zoiets al doet of dat het überhaupt bestaat 8-)
is het fietsen aan het her-ontdekken

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 14 jul 2016 10:20

Tjeetje TTT, je doet ook wel echt van alles om niet later te hoeven zeggen, had ik maar.... Alle respect.

Plaats reactie