Vandaag gefietst in 2012
Mooie foto's weer Jeroen! Aparte kledingcombinatie trouwens, korte mouwen met beenstukken - ik snap er niks van...
-
- Forum-lid
Lekker 61km weggetrapt in de regio Rotterdam
havana schreef:Mooie foto's weer Jeroen! Aparte kledingcombinatie trouwens, korte mouwen met beenstukken - ik snap er niks van...
Jeroen is altijd een koukleum naar mijn weten.superb11 schreef:Scheermesjes op!?
Specialized Tarmac Elite Compact
Ben inderdaad een koukleum, heb eigenlijks altijd eerder m'n armstukken uit dan m'n beenstukken.juulh schreef:havana schreef:Mooie foto's weer Jeroen! Aparte kledingcombinatie trouwens, korte mouwen met beenstukken - ik snap er niks van...Jeroen is altijd een koukleum naar mijn weten.superb11 schreef:Scheermesjes op!?
Opvallend, meestal is het andersom.
Afijn, wat een vreselijk weer zeg, echt enorm benauwd. Toch wel heel lekker gefietst. Groningen - Peize - Norg - Huis ter Heide - Hoogersmilde - Laaghalen - Hooghalen - Sterrenwacht Westerbork - Schoonlo - Rolde - Ballo - Tynaarlo - Haren - Groningen. Eindelijk een route gevonden over de Drentse Aa met zo goed als geen klinkers Goed voor 115 km....
Vlak voor Rolde reed ik trouwens voor het eerst in m'n leven over de Houtvester Jansenstraat. Dat is voor mij wel speciaal, dat was namelijk mijn bet-overgrootvader
Afijn, wat een vreselijk weer zeg, echt enorm benauwd. Toch wel heel lekker gefietst. Groningen - Peize - Norg - Huis ter Heide - Hoogersmilde - Laaghalen - Hooghalen - Sterrenwacht Westerbork - Schoonlo - Rolde - Ballo - Tynaarlo - Haren - Groningen. Eindelijk een route gevonden over de Drentse Aa met zo goed als geen klinkers Goed voor 115 km....
Vlak voor Rolde reed ik trouwens voor het eerst in m'n leven over de Houtvester Jansenstraat. Dat is voor mij wel speciaal, dat was namelijk mijn bet-overgrootvader
Vandaag met de toerrijders van http://www.despartaan.nl" onclick="window.open(this.href);return false; een rit van 116 km van Rijswijk naar Oudewater en weer terug!
Naar mate de tijd vorderde werd het inderdaad steeds benauwder.
Route
Naar mate de tijd vorderde werd het inderdaad steeds benauwder.
Route
Vandaag om 9.45 uur gestart voor een 'toerke' richting de Maas (en omgeving). Was op dat moment al 25 graden en behoorlijk benauwd. Vertrokken vanuit Deurne en daarna Liessel - Meijel - Heibloem - Roggel - Heijthuijsen - Horn - Roermond - Herkenbosch - Sint Odiliënberg - Paarlo - Vlodrop - Herkenbosch - Asenray - Boukoul - Swalmen - Reuver - veer - Kessel - Panningen - Helden - Beringe - Grashoek - Helenaveen - Liessel - Deurne. Een leuke tocht van 103 km met een aan het weer aangepast (gezapig) tempo.
Real men wear blûk!!! Marcel