Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
-
- Forum-lid
Hallo bryton vrienden,
Ben nog steeds opzoek naar de mogelijkheid om een kaart van duitsland te activeren.
Heb de standaardkaart van europa erin en be/ne/lux geactiveerd.Toen ik hem aanschafte werd mij verteld dat je voor 39 euro een land erbij kon activeren.Maar nergens kan ik dit vinden,zelf rivosports(importeur) zij dat ik een nieuwe kaart moest kopen voor 79 euro.Belachelijk
Ben nog steeds opzoek naar de mogelijkheid om een kaart van duitsland te activeren.
Heb de standaardkaart van europa erin en be/ne/lux geactiveerd.Toen ik hem aanschafte werd mij verteld dat je voor 39 euro een land erbij kon activeren.Maar nergens kan ik dit vinden,zelf rivosports(importeur) zij dat ik een nieuwe kaart moest kopen voor 79 euro.Belachelijk
Ja, wen d'r maar aan is helemaal veranderd ......... Ik had 't zelfde probleem. Activeren gaat NIET meer met bestaande DVD.........
Maar waarom wil je per se Duitsland activeren ? Je kan m.i. heel goed navigeren met huidige schaal. Toch ?
Maar waarom wil je per se Duitsland activeren ? Je kan m.i. heel goed navigeren met huidige schaal. Toch ?
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
-
- Forum-lid
Hallo Beezer,
Ik ga in juli van limburg naar Berlijn fietsen,
dus wou ik duitsland activeren,voor de fietspaden, kan dit dan ook gewoon met de huidige kaart zonder dat hij is geactiveerd ?
Gr.
Ik ga in juli van limburg naar Berlijn fietsen,
dus wou ik duitsland activeren,voor de fietspaden, kan dit dan ook gewoon met de huidige kaart zonder dat hij is geactiveerd ?
Gr.
Zekers! Je kan alleen niet helemaal inzoomen zoals in de benelux. Als Duitsland maar op je Bryotn staat. Maar zoals jezelf schrijft heb je de standaard kaart van Europa op je Bryton staan; dus ook Duitsland.
Plan maar een route kan je zelf kijken.....
Plan maar een route kan je zelf kijken.....
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Allez
Weten jullie toevallig ook of het mogelijk is om bij een gemaakte route verschillende piepjes te installeren bij afslagen die gemaakt moeten worden?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
past Bryton 50e in bike foremount voor garmin edge 2/5/800?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Beste leden,
Ik heb een vraag over de rider 50 waar ik geen goed antwoord op kan vinden. Is het mogelijk om tijdens het navigeren met de kaart gelijktijdig de gereden snelheid in het scherm te zien (zoals bij de garmin 800/810) of moet je hiervoor switchen tussen verschillende schermen?
Ik heb een vraag over de rider 50 waar ik geen goed antwoord op kan vinden. Is het mogelijk om tijdens het navigeren met de kaart gelijktijdig de gereden snelheid in het scherm te zien (zoals bij de garmin 800/810) of moet je hiervoor switchen tussen verschillende schermen?
ja, dat kan in elk geval. Ik weet niet meer vanbuiten hoe, maar het zit ergens bij de instellingen en dan schermindeling. Je krijgt dan bovenaan een klein vierkantje dat uit de kaart wordt gesneden en waarin de snelheid (of welke parameter je dan ook selecteert) dan wordt weergegeven.
- alliance_0
- Forum-lid
Pagina 26 en 27 handleiding. Het gaat om de kaartpagina. Een beetje spelen met de verschillende mogelijkheden.