Ieder zijn ding maar F1 heb ik nooit interessant gevonden, ik kan mij daar weinig bij voorstellen bij tegen 300 kms/u rijdende bolides waar de ene de andere in de weg rijdt. Motorraces en races "gewone" wagens bekoren mij dan wel.El Pistolero schreef: ↑03 sep 2022 18:56 Heb F1 gekeken en daarna zelf gefietst. Lees net verslag van de etappe van vandaag. Zet hem op Roglic!
Remco Evenepoel
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
lekker manbakboord1 schreef: ↑02 sep 2022 21:49Ik ben zeker niet teleurgesteld hier en het Limburgse land was ook weer mooi!bever schreef: ↑02 sep 2022 19:46Ik heb precies het zelfdebakboord1 schreef: ↑02 sep 2022 09:28 Wat een heerlijk topic dit.
Alles komt weer voorbij inclusief dat Nederlanders arrogant zijn.
Vanmiddag ga ik een stukje parcours AGR fietsen maar ik verheug me nu al op vanavond. Dan kan ik dit topic weer lezen! Benieuwd wat er dan allemaal weer te lezen valt!
Stel me niet teleur svp.
Een KOM op de Cauberg zat er helaas niet in voor me. Een top 100.000 notering overigens ook niet..
-
- Forum-lid HC
Heb ook niks van de koers gezien, F1 en andere motorische sporten prevaleren boven de koers!fiedoo schreef: ↑03 sep 2022 19:02Ieder zijn ding maar F1 heb ik nooit interessant gevonden, ik kan mij daar weinig bij voorstellen bij tegen 300 kms/u rijdende bolides waar de ene de andere in de weg rijdt. Motorraces en races "gewone" wagens bekoren mij dan wel.El Pistolero schreef: ↑03 sep 2022 18:56 Heb F1 gekeken en daarna zelf gefietst. Lees net verslag van de etappe van vandaag. Zet hem op Roglic!
-
- Forum-lid
Deze draad gaat over Evenepoel, niet over de stinkende en lawaaierige F1. Daarom: gaat JDC zijn €100 vandaag al terugverdienen?
JDC?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Het is tijd voor een Roglic topic bedoel je, of van Pogacar, Vingegaard…..!
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.