Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Vandaag in de gauwigheid dit voor weinig (2 flesjes voor 5 euro) meegenomen:http://orontas.com/orontas-type-b
Tja, ik dacht dat ik over die naam goede dingen had gehoord, maar ik kon er niks over terugvinden. Ik realiseerde me thuis pas dat het een plantaardig spulletje is, dus ik zag de champignons al in m'n ketting groeien. Met dit weer is het weliswaar na elke rit even schoonmaken en smeren, maar ik denk niet dat het echt iets is. Als iemand nog een halve liter olijfolie nodig heeft, hoor ik het wel
In dezelfde gauwigheid nam ik nog ff 2 Vredestein Race Light biba's mee (ook 2 voor 5), maar dat blijkt de 20C-23C te zijn. Ook niet ideaal dus. Moet op zich wel kunnen in een 25mm band toch?
Tja, ik dacht dat ik over die naam goede dingen had gehoord, maar ik kon er niks over terugvinden. Ik realiseerde me thuis pas dat het een plantaardig spulletje is, dus ik zag de champignons al in m'n ketting groeien. Met dit weer is het weliswaar na elke rit even schoonmaken en smeren, maar ik denk niet dat het echt iets is. Als iemand nog een halve liter olijfolie nodig heeft, hoor ik het wel
In dezelfde gauwigheid nam ik nog ff 2 Vredestein Race Light biba's mee (ook 2 voor 5), maar dat blijkt de 20C-23C te zijn. Ook niet ideaal dus. Moet op zich wel kunnen in een 25mm band toch?
Dat is geen lelijk kader.
Dat vond ik nou ook; je kent de fiets van csteenbe. Ik ga mijn spulletjes van mijn Litespeed overzetten en dan heb ik een nieuwe sjieke zomerfiets. Vervolgens spulletjes voor de Litespeed bij elkaar scharrelen en dan heb ik ook een sjieke winterfiets
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Is een wat ouder model neem ik aan met die kabels buitenlangs en (voor zover zichtbaar) BSA bracketpot....
Industrieel dingetje zonder rare fratsen, meer moet het niet zijn....
Industrieel dingetje zonder rare fratsen, meer moet het niet zijn....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
@Bluv107: Dat is inderdaad een mooi klassiek frame zonder toeters en bellen. Qua kleurstelling ook simpel, maar erg deftig. Zo kan ook een klassieke Scott CR1 me nog steeds warm maken. Misschien eens als vervanging van mijn Moozes.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Ik houd van ingetogen fietsen, zowel qua frame als wielen (geen bonte teksten etc,). Daarnaast vind ik het leuk om een fiets te hebben die wat buiten de gebaande paden gaat. Mijn huidige Litespeed Archon is er ook zo een. Enne: je hoeft je Moozes niet te vervangen, je koopt die Scott er gewoon bij .
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- daniel1975
- Forum-lid HC
Och wat is duur, mijne was niet duur maar dat is alweer 8 jaar geleden en het rijdt nog altijd als een van de bestedaniel1975 schreef: ↑15 dec 2017 16:25Lol, zoek de prijs ff op. Over fratsen gesproken . Parlee is echt heel duur imho (maar wel fraai).
YFood !!!
Het leek me gewoon een leuk ouder frame zonder poespas, Parlee heeft verder geen enkele vorm van appeal voor mij
Geen idee wat zo'n ding nu nog moet opbrengen....als je er 8 jaar op gaat rijden valt het vast wel mee, misschien is het wel een goeie investering zoals oude wijn..
Geen idee wat zo'n ding nu nog moet opbrengen....als je er 8 jaar op gaat rijden valt het vast wel mee, misschien is het wel een goeie investering zoals oude wijn..
Herhaal dit niet onnodig