Canyon
De oude CF SLX heeft een beetje de kenmerken van de nieuwe CF SL, klopt dat? hebben ze stuivertje gewisseld? Het nieuwe SLX frame is iets strakker qua vormgeving (ook met aerostuur) en 150gr lichter en iets andere geometrie.
onderstaand vergelijk geometrie
valt me op dat maat 2XL van de CF-SL redelijk vergelijkbaar is met maat XL van de CF-SLX... er zit dan wel verschil in stuurbreedte en stuurpenlengte
onderstaand vergelijk geometrie
valt me op dat maat 2XL van de CF-SL redelijk vergelijkbaar is met maat XL van de CF-SLX... er zit dan wel verschil in stuurbreedte en stuurpenlengte
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
nieuwe CF SL bestaat als model al een tijdje, vandaar. Nieuwe CF SLX heeft inderdaad andere geometrie dan oude CF SLX/CF SLBAMCAN schreef:De oude CF SLX heeft een beetje de kenmerken van de nieuwe CF SL, klopt dat? hebben ze stuivertje gewisseld?
-
- Forum-lid
- Berichten: 2744
- Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21
Poeh mooie fiets.
Maak joe woar
Gisteren m'n eerste rondje gereden. Wat een fiets! Moet nog wel even het zadel goed afstellen en misschien het stuur wat lager zetten, maar dat moet wel goed komen.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Je rijd nu op een Ultimate al met spacers dan heb je het antwoord toch al op de vraag welke fiets beter voor jouw is!BAMCAN schreef: Ik ben dan weliswaar een Ultimate AL gewend (met relatief kortere bovenbuis en een aantal spacers om het stuur omhoog te brengen),
No pain no gain, no guts no glory!
-
- Forum-lid
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 06 apr 2010 21:11
@ dimi 7500, mooie fiets.veel mooier als op de pagina van Canyon te zien is.Veel fiets plezier.
dieseltje schreef:Je rijd nu op een Ultimate al met spacers dan heb je het antwoord toch al op de vraag welke fiets beter voor jouw is!BAMCAN schreef: Ik ben dan weliswaar een Ultimate AL gewend (met relatief kortere bovenbuis en een aantal spacers om het stuur omhoog te brengen),
Dan denk ik geometrisch gezien dat de endurace (hoewel optisch een plaatje idd) me het beste zal bevallen en snelheidtechnisch gezien de aeroad. Misschien dat een hoog opzetstuur, syntace c3 met veel risers, een uitkomst kan bieden. eerst maar eens met schietloodje, camera en meetlint aan de slag.