Op de meeste sites zit die al op 799, heb jij nog 630 betaald? Geluksvogel... In ieder geval veel plezier ermee!
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
De gok gewaagd. Ik heb een Galibier Mistral jack gekocht. Jackje kost nog geen 75 euro en wordt bij testen en reviews erg goed beoordeeld. Zelfs beter dan de roemruchte Gabba... Zondag jl. besteld, vandaag (vanuit Noord Ierland) op de mat.
Dit moet samen met de nieuwe merino baselayer van Futurum (ook net binnen) voorlopig m'n winteroutfit worden. Ben benieuwd!
https://galibier.cc/product/mistral-fou ... jacket-3/#
Dit moet samen met de nieuwe merino baselayer van Futurum (ook net binnen) voorlopig m'n winteroutfit worden. Ben benieuwd!
https://galibier.cc/product/mistral-fou ... jacket-3/#
- Infinito GB
- Forum-lid
Een Ultegra R8000 compact crankset besteld i.p.v. nieuwe voorbladen voor mijn 6800 crankset. Had nog een kortingscode liggen voor €25, en dan is het verschil ineens niet meer zo groot.
Ultegra 8000 cassette i.v.m. trip naar Gran Canaria.
De lamp is er best goed af te halen met de originele bevestiging.jaapieaap schreef: ↑21 dec 2017 20:19Zijn die lampen er ook weer snel af te halen? Ik wil deze ook kopen en af en toe gebruiken als ik denk laat thuis te komenTheo V schreef: ↑21 dec 2017 19:52 Het voorlicht begon kuren te krijgen en was aan vervanging toe.
Dus maar eens voor een Lezyne lampje gekeken.
En het is de Macro Drive 1100 XL geworden.
Gisterenochtend naar het werk mee geweest en wat een verschil.
Ik dacht dat ik een goede lamp had maar nu lijkt het wel of ik de hele polder verlicht.
Prima aankoop dus.
Waar ik niet zo blij mee was, is de bevestiging dus snel een oplossing bestelt.
Vandaag gemonteerd en ik kan weer tevreden naar het werk.
Het er op zetten vind ik niet prettig, de rubber strip moet ik dan elke keer langs mijn kabels friemelen en daar had ik geen zin in.
Vandaar de keuze voor het "kliksysteem".
https://www.athleteshop.nl/vittoria-bin ... presta-51m
Latex binnenbanden voor €7.10 Van vittoria.
Ook de michelin latex aircomp zijn hier in de aanbieding!!
Latex binnenbanden voor €7.10 Van vittoria.
Ook de michelin latex aircomp zijn hier in de aanbieding!!
IK heb hetzelfde licht. En inderdaad, een absolute aanrader.Theo V schreef: ↑24 dec 2017 18:56De lamp is er best goed af te halen met de originele bevestiging.jaapieaap schreef: ↑21 dec 2017 20:19Zijn die lampen er ook weer snel af te halen? Ik wil deze ook kopen en af en toe gebruiken als ik denk laat thuis te komenTheo V schreef: ↑21 dec 2017 19:52 Het voorlicht begon kuren te krijgen en was aan vervanging toe.
Dus maar eens voor een Lezyne lampje gekeken.
En het is de Macro Drive 1100 XL geworden.
Gisterenochtend naar het werk mee geweest en wat een verschil.
Ik dacht dat ik een goede lamp had maar nu lijkt het wel of ik de hele polder verlicht.
Prima aankoop dus.
Waar ik niet zo blij mee was, is de bevestiging dus snel een oplossing bestelt.
Vandaag gemonteerd en ik kan weer tevreden naar het werk.
Het er op zetten vind ik niet prettig, de rubber strip moet ik dan elke keer langs mijn kabels friemelen en daar had ik geen zin in.
Vandaar de keuze voor het "kliksysteem".
Ik heb een Hide My Bell met bevestiging voor een lamp. Dat is idd best wat prutsen om die er op te monteren met de rubberen strip. De kabels zitten in de weg. Maar dat weegt op tegen het feit dat de lamp dan niet op het stuur zelf moet.