Tsubasa Crow
Erug fraai project. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Maar het lijkt me een super gave fiets te worden. Ff weer eens iets buiten de gebaande paden.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Poeh, wordt mooi projectje!
Gaaf om te zien dat er nu weer twee mensen een mooie unieke fiets op het forum opbouwen (deze en de Legend).
Gaaf om te zien dat er nu weer twee mensen een mooie unieke fiets op het forum opbouwen (deze en de Legend).
Less is bore
Kan eigenlijk niet heel erg veel over het merk vertellen. Toen ik afbeeldingen tegenkwam van het merk ben ik mij er in gaan verdiepen. Maar er zijn niet veel reviews en al helemaal geen gebruikers ervaringen over te vinden. Ze maken ook maar rond de 15 frames per jaar.
De site is inderdaad vrij summier maar als je eenmaal contact hebt gelegd ga je vervolgens overleggen wat je voor ogen hebt en zullen zij aangeven of het mogelijk is. Waarbij er veel verschillende variaties van dit frame mogelijk zijn. Op hun Instagram pagina staan aardig wat verbeelden.
Dat weerhield mij toendertijd aan Tsubasa, weinig tot geen reviews en heel erg erg niche.
Ook bij filament gekeken maar een beetje hetzelfde verhaal.
Toen voor Festka gekozen, garantie geval gehad en zeer goed en snel opgelost, en daar was ik bij beide een beetje huiverig voor, misschien onterecht.
Maar het blijft een mooie keuze die je maakt.
Ook bij filament gekeken maar een beetje hetzelfde verhaal.
Toen voor Festka gekozen, garantie geval gehad en zeer goed en snel opgelost, en daar was ik bij beide een beetje huiverig voor, misschien onterecht.
Maar het blijft een mooie keuze die je maakt.
Laatst gewijzigd door csteenbe op 01 dec 2023 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
YFood !!!
Dit is wel een heel erg gaaf project hoor. Heel veel plezier er mee. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat en de gebruikerservaring.
Erg mooi. Komt die voorvork dan in dezelfde kleur? Krijg je geen verschil?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- thestudent
- Forum-lid HC
Zal niet al te veel wegen ook in totaal.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!