Ik weet dat het al opgelost is, maar ik denk dat het probleem is dat dat de elke kaart van OpenFietsMap "gmapsupp.img" genoemd wordt, en dat je die manueel naar iets anders moet vernoemen om twee verschillende kaarten op de gps te hebben. Ik gok erop dat je twee keer de "gmapsupp.img" van DBNL op je toestel hebt gezet.
Fietskaarten voor Garmin 800
abdr schreef: ↑29 dec 2023 13:46Verkeerd gegokt Ik had al Benelux op mijn toestel staan. Ik download zuid west Europa, krijg dan de melding dat ik de naam moet wijzigen alvorens te kopiëren wat ik dan ook doe. Nadien staat er nog altijd de Benelux kaart op mijn toestel + de kaart DBNL. Ik ga er van uit dat de link van OFM niet klopt.gene schreef: ↑28 dec 2023 12:47 OK maar het probleem is vooral dat ik zuid-west (SW EU23) Europa gedownload heb maar op mijn toestel staat nu DBNL en niet Spanje-Portugal???
[/quote
Ik weet dat het al opgelost is, maar ik denk dat het probleem is dat dat de elke kaart van OpenFietsMap "gmapsupp.img" genoemd wordt, en dat je die manueel naar iets anders moet vernoemen om twee verschillende kaarten op de gps te hebben. Ik gok erop dat je twee keer de "gmapsupp.img" van DBNL op je toestel hebt gezet.
Gisteren een rit gemaakt met navigatie via de freizeitkarte. Het contrast paars tracklijntje en ondergrond is veel groter. Scherm van een Garmin 800 is niet geweldig en dus vind ik deze kaarten een betere keuze.
-
- Forum-lid
Dan ga ik ook eens kijken bij Freizeitkarte.
-
- Forum-lid
Ik heb ook een Garmin Edge 800 en heb voor proef de Benelux kaart gedownload bij Freizeitkarte en vanmiddag een route geprobeerd maar ik zie geen enkel verschil met de andere kaarten van Openfietsmap enz.
-
- Forum-lid
Dat zal ik een keer als ik ooit een keer in een stad ben
Op https://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM ... n/Download vind je een flink aantal websites die OSM kaarten aanbieden voor verschillende regio's activiteiten etc.