Ik had ook zoiets van: kan je niet de 60 nemen en wat aanpassingen eraan doen zodat het past als een 58. Maar mijn kennis geeft aan dat het dan nét niet allemaal goed zit en is bang voor pijntjes tijdens het fietsen.rene schreef: ↑11 jan 2024 16:05 Met zoveel korting zou ik een fiets kopen die niet mijn maat is … gewoon een erg naïeve beredenering en totaal irrelevant. Je zoekt een fiets voor een kennis , óf voor je eigen en je verwacht een zelfde prijs als een minder courante maat….
Kijk gewoon welke maat er nodig is, welke kleur je wilt en ga dan rond bellen voor de beste prijs. Ook al heeft iemand een maatje 50 of 52 staan voor € 1400,- daar heb je niets aan. Toch ..?
Trek Madone SL7 Gen 7 2024 Plasma Grey
Waarom niet beide zaken die de fiets hebben voor die prijs vragen jouw fiets voor die prijs te leveren?
De ene zaak rekent 2.400 euro meer voor de andere maat denk ik te zien.
De andere zaak kan je wellicht wel helpen.
Maar zoals gezegd heb je niets aan een prijs die je ooit ergens hebt gezien als je jouw fiets daarvoor niet kunt kopen.
De ene zaak rekent 2.400 euro meer voor de andere maat denk ik te zien.
De andere zaak kan je wellicht wel helpen.
Maar zoals gezegd heb je niets aan een prijs die je ooit ergens hebt gezien als je jouw fiets daarvoor niet kunt kopen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik ben benieuwd welke fiets de kennis nu uiteindelijk gaat kopen voor welke prijs.
Hopelijk post je dat hier als het ooit zo ver is.
Ter info, als je echt je best doet kan er bij Trek soms nog wel iets meer dan 30% korting.
Hopelijk post je dat hier als het ooit zo ver is.
Ter info, als je echt je best doet kan er bij Trek soms nog wel iets meer dan 30% korting.
Waar heb je die maat 60 gezien voor 5600 Euro?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Met een aantal contact gehad inderdaad. Zij hebben geen van allen de fiets op voorraad. Eén van de winkels gaf aan dat de dichtstbijzijnde fiets (in een verkeerde maat) bij een Trek dealer in Utrecht staat en dat we daar naar toe zouden kunnen gaan om hem een keer te zien.
Het is veel korting voor een te duur gemaakte fiets. Ik heb zelf half vorig jaar een fiets gekocht en kreeg met veel moeite er 50 euro af (oké, ging wel om een fiets van "maar" 2000 euro, maar dan nog)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik wil het even omdraaien.
Het zou zomaar eens kunnen dat die 2024 fiets minstens 2000-2500 Euro te duur in de catalogus staat.
De adviesverkoopprijs bij sommige goederen gaat echt nergens meer over en heeft veel meer te maken met marktpositie dan met de reële kostprijs.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Je denkt een goede deal gemaakt te hebben als je veel korting krijgt,maar eigenlijk zou je gewoon teveel betalen.
Als ze tegen mij zeggen je krijgt korting,dan zeg ik dus ik betaal te veel waar geen korting op zit.
Als ze tegen mij zeggen je krijgt korting,dan zeg ik dus ik betaal te veel waar geen korting op zit.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.