Alle MTB goederen die aangeboden worden.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Cannondale Flash - practisch nieuw

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 mei 2011 19:11

Aan een IP-adres heb je helemaal niets, want de providers geven de politie niet zo maar de privacy van iemand op. En dit soort gevallen van diefstal heeft in Nederland volgens mij vrij weinig prioriteit bij de politie.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

lavsson
Forum-lid

lavsson 02 mei 2011 20:08

Als je een e-mail van hem hebt gehad, kan je daarmee het IP-adres achterhalen (wordt met de afzender meegestuurd). Dan weet je in ieder geval vanuit welke plaats hij mailde. Maar een beetje doorgewinterde dief zorgt wel dat ie geen sporen achterlaat.

Balen man. Is een erg mooi fietsje.

emmo
Forum-lid

emmo 02 mei 2011 22:16

ik lees en zie en denk yes die bike wil ik wel eens testen en live gaan zien, ff pm-en.
what the f@$k dat meen je niet wat een l&l de behanger. fiets gejat!!

succes met de opsporing

botje
Forum-lid

botje 05 mei 2011 16:01

Gisteren bij de politie geweest om aangifte te doen. Bijna 2 uur mee bezig geweest. 8 A-tjes met een 'seconde tot seconde' beschrijving van alles wat er gebeurd is.

Een emailadres van de dader heb ik niet. Wel een prepaid nummer. Indien de politie hier wat mee wil doen kunnen ze de call registratie van het nummer opvragen bij de Telecomprovider. Als hij het alleen gebruikt voor oplichtingspraktijken zal het weinig opleveren. Maar wellicht waardeert hij de telefoon wel op vanuit zijn bankrekening??

smaanders
Forum-lid

smaanders 06 mei 2011 10:01

Ongelofelijk wat een hufters lopen er toch rond zeg...

Sterkte met de afhandeling&met de gezondheid!!!

Plaats reactie