Fietsendrager voor 3 fietsen
Die Thules zijn inderdaad echt idioot duur, en dat alleen maar omdat ze inklapbaar zijn.
-
- Forum-lid HC
Ik heb de euroway G3, niet inklapbaar. Nadeel staat wel heel hoog achter je auto.
Voor de rest prima dragen. Ervaring met drie fietsen is dat je altijd wel heel goed moet kijken of ze elkaar niet raken.
Vaak moet er toch een zadelpen uit, of een stuur dwars.
Voor een lange vakantie rit geen probleem, maar een kort ritje vind ik het echt vervelend. Ik heb vooral de G3 om twee MTB,s makkelijk kwijt te kunnen.
Voor de rest prima dragen. Ervaring met drie fietsen is dat je altijd wel heel goed moet kijken of ze elkaar niet raken.
Vaak moet er toch een zadelpen uit, of een stuur dwars.
Voor een lange vakantie rit geen probleem, maar een kort ritje vind ik het echt vervelend. Ik heb vooral de G3 om twee MTB,s makkelijk kwijt te kunnen.
Ik heb een Italiaanse drager voor drie fietsen gehad van Peruzzo:
https://www.peruzzosrl.com/en-gb/100-to ... ax_bikes-3
Erg tevreden over.
https://www.peruzzosrl.com/en-gb/100-to ... ax_bikes-3
Erg tevreden over.
hun fietsen.
Lucky day, staat er eentje te koop viewtopic.php?t=100365
Ik gebruik een gratis gekregen Spinder Hawk voor 3 fietsen. Het is een zwaar en stabiel rek maar zelfs met een 26inch kinderfiets ertussen moet ik toch minstens 1 pedaal en 1 zadel verwijderen om de fietsen niet tegen elkaar te laten schuren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Thnx, al pb verzonden!
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Klopt maar de fietsen staan wel echt goed vast ook als je boven de wettelijke snelheid rijdt.
Ik heb de easyfold XT en die kan je, eens op bestemming, heel gemakkelijk in je koffer kwijt.
Ik ben nu met één oog aan het kijken naar de nieuwe Thule Epos met de nieuwe klemmen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Die Epos is stevig geïnspireerd door de Spinder TX2, die de helft kost van de Epos. Die Epos is ook stevig geprijsd met 1120,-Lcsmet schreef: ↑06 feb 2024 19:41Klopt maar de fietsen staan wel echt goed vast ook als je boven de wettelijke snelheid rijdt.
Ik heb de easyfold XT en die kan je, eens op bestemming, heel gemakkelijk in je koffer kwijt.
Ik ben nu met één oog aan het kijken naar de nieuwe Thule Epos met de nieuwe klemmen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
In geen 1120 jaar
Drager al in real life gezien. Is echt wel heel mooi. Maar een drager moet vooral functioneel en betaalbaar zijn.
Drager al in real life gezien. Is echt wel heel mooi. Maar een drager moet vooral functioneel en betaalbaar zijn.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Die is functioneel en betalen kan je deze ook.
Maar of er veel mensen het hoge bedrag willen betalen.
Mogelijk dat er wel een met BMW/Mercedes branding te koop komt voor nog meer.
Maar of er veel mensen het hoge bedrag willen betalen.
Mogelijk dat er wel een met BMW/Mercedes branding te koop komt voor nog meer.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend