Carbon bidonhouders
€ 69,- voor een bidonhouder?Mehekachtohapi schreef: ↑14 feb 2024 10:59Dikke +1 voor de Arundel Madible en de keuze voor de originele versie.53x11 schreef: ↑13 feb 2024 16:00 Arundel Mandible. Van vlakke polderritjes op de racer tot stuiterende enduro-afdalingen op de MTB, de bidon blijft zitten. Ze zijn daarnaast licht en zien er fraai uit (vinnik dan). Zitten in huize 53x11 op vrijwel alle fietsen.
Wel netjes de originele kopen en niet de sjieneeze namaak!
prj
-
- Forum-lid
Even slikken, maar ze zijn echt heel goed.
Blijft bijzonder dat je voor een Chinarello hier op het forum min of meer virtueel afgemaakt wordt, maar dat namaak bidonhouders wel helemaal prima lijken te zijn...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Geen probleem met een bepaalde flinke p te betalen voor een origineel product. Maar 69 euro is er inderdaad wel wat over. Het is net door die overdreven prijzen dat mensen Chinees gaan shoppen. Haast gelijkwaardige, soms zelfs gelijkwaardige producten, voor een (veel) betere prijs.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat dus. Goede spullen wil ik best voor betalen, maar 70,- voor een bidonhouder is too much. Dan koop ik ook wel iets in China oid. Op de bekende duitse sites staan vaak ook wel leuke houders voor een nettere prijs.
Less is bore
Exact datzelfde argument kun je opvoeren voor een Pinarello. Ook helemaal ok dus, om daar een namaak bij Ali vandaan te halen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC