Steunpunten zat, maar videotheken.....japiecarbon schreef:Tegenwoordig zou ik het op kunnen halen in de videotheek.
Het grote bezorgdiensten review topic
Ik zit in dezelfde regio als mtb-fool.daniel1975 schreef:Ligt het dan echt alleen maar aan DHL hier in de regio? Dat ga je haast denken.... Hoeven jullie het nooit ver weg op te halen met gebrekkige service en communicatie?
Heb een vergelijkbare ervaring als jij.
Ook met Rapha-spul trouwens.
Mocht vanuit Deurne dik 30 km naar het vliegveld achter Eindhoven en weer terug.
Personeel was wel vriendelijk.
Laat tegenwoordig bestellingen vaak op m'n werk bezorgen. Dat werkt beter.
-
- Forum-lid
Gisteren een Rapha pakketje per DHL ontvangen. Frappant was dat er al een Rapha zeepje bij zat met excuusbriefje voor de vertraging De ervaringen van Rapha met DHL zijn blijkbaar ook niet al te best. Pakje was overigens wel op tijd
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kan momenteel nog steeds niet terugzien waar het pakket nu uithangt en wanneer het op te halen is. Maar paar dagen wachten, geen zin om voor niks daarheen te rijden.
Less is bore
Ik heb ook geen goede ervaring met DHL maar voor mij geen reden om niet bij een webshop te bestellen die per DHL verzend. De paar pakketjes die ik per DHL heb ontvangen heb ik allemaal moeten ophalen op een distributie depot. Ik vind dat niet klantvriendelijk maar dat depot zit redelijk op de weg van werk naar huis. Ik kon wel altijd precies waar het pakketje zich bevond.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Even Twitteren met #DHL in je tekst en het DHL webcareteam neemt zeker contact met je op. Ik spreek uit ervaring. Daarna snel en goed opgelost.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan ben ik maar een ouderwets persoon, maar ik vind dat ze het gewoon direct goed moeten regelenbianchisl3 schreef:Even Twitteren met #DHL in je tekst en het DHL webcareteam neemt zeker contact met je op. Ik spreek uit ervaring. Daarna snel en goed opgelost.
Er moet toch in de hele regio Den Haag/Zoetermeer wel meer mogelijk zijn dan alleen dat ene grote depot.
Less is bore
-
- Forum-lid
Kijk eens hier>
http://www.selektvracht.nl/index.jsp?USMID=190" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.selektvracht.nl/index.jsp?USMID=190" onclick="window.open(this.href);return false;
Onmisbaar onderdeel van onze dienstverlening is het DHL Servicepoint. Daarvan zijn er inmiddels ruim 800 in Nederland. Daardoor heeft 95 procent van de Nederlandse huishoudens een DHL Servicepoint binnen vier kilometer van het woonadres. Op de DHL Servicepoints kunnen consumenten hun online bestelde pakjes ophalen en retourneren. Doordeweeks of in het weekend. Zonder lange wachtrijen. En op het tijdstip dat hun het beste uitkomt.
Ligt er een pakje voor je klaar bij een DHL Servicepoint? Dan wordt er automatisch een sms of e-mail naar je verzonden. Wordt het pakje niet direct opgehaald, dan ontvang je nog twee herinneringsberichten.
Ik heb bij UPS gewerkt en daar ging het meeste weg met een vrachtwagen van TNT.guerciotti schreef:Ik heb iets besteld met DHL bezorging.
Werd vandaag bezorgd met TNT post.
Ze kunnen dus ook samenwerken.
Ik heb ook bij DHL gewerkt en daar ging het meeste weg met UPS...
een vrijemarkteconomie met gezonde concurrentie noemen ze dat...
Campagnolo Ultra Dork
Zeer slechte ervaring gehad met DHL: het met opzet op mijn werk af laten leveren (met bedrijfsnaam er bij!), komen ze tot 2x toe op tijdstippen buiten de kantoortijden! Moest ik het alsnog zelf gaan ophalen (en ik had het nou juist naar mijn werk laten sturen om dat te vermijden. Je zou toch zeggen dat als ze 1x buiten kantoortijd komen, ze dan snappen dat dat de dag er na ook niet gaat lukken, maar nee hoor....