'k Hoop dat je tevreden zal zijn over het licht, maar durf zeggen dat dat wel goed komt.
Als achterlicht gebruik ik nu een radar, maar voordien was ik heel tevreden over de Sigma Blaze.
Fijn lichtje met diverse modi én remlicht functie. Is te vinden voor 20-25 euro.
Fietsverlichting
Dank voor de tip, ik ga die eens uitproberen. En ik zal tzt laten weten hoe het voorlicht mij is bevallen. Als het goed is krijg ik die ergens volgende week binnen.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
Voor de geïnteresseerden.
Een paar weken geleden heb ik een Xand "op de kop" lamp gekocht met afstandbediening. Die is met houder voor de Garmin. De koplamp heeft 3 verschillende standen én groot licht. Knipperlicht is ook nog mogelijk. In eerste instantie had ik de houder niet goed staan waardoor de tegenliggers verblind werden, maar dat is nu verholpen. Achter heb ik een BBB BLS168 die je aan de zadelpen/-buis kun vastmaken. Je schakelt door de onderkant tegen de zadelbuis te duwen.
Ik ben heel tevreden over beide lampen. De koplamp kan ik ook nog als zaklantaarn gebruiken.
Een paar weken geleden heb ik een Xand "op de kop" lamp gekocht met afstandbediening. Die is met houder voor de Garmin. De koplamp heeft 3 verschillende standen én groot licht. Knipperlicht is ook nog mogelijk. In eerste instantie had ik de houder niet goed staan waardoor de tegenliggers verblind werden, maar dat is nu verholpen. Achter heb ik een BBB BLS168 die je aan de zadelpen/-buis kun vastmaken. Je schakelt door de onderkant tegen de zadelbuis te duwen.
Ik ben heel tevreden over beide lampen. De koplamp kan ik ook nog als zaklantaarn gebruiken.