Fiets versturen naar vakantieadres met pakketdienst
Je kan de mijne zo lenen. Op Marktplaats vind je er ook regelmatig 2e handsexemplaren voor 50 euro.
Grote voordeel van een doos is dat je 'm op het dak van je auto kunt vervoeren (op allesdragers, met sjorbandjes).
Grote voordeel van een doos is dat je 'm op het dak van je auto kunt vervoeren (op allesdragers, met sjorbandjes).
Thx Havana. Hou ik even in mijn achterhoofd.
Ben nu overigens ook het idee om hem op dakdragers (doos) te gooien ook te overwegen. Effe contact zoeken met mijn travel agent of ik die erbij kan krijgen.
Eventueel nog wat (Action) zwenkwieltjes provisorisch aan de doos monteren voor wat gemak..
Ben nu overigens ook het idee om hem op dakdragers (doos) te gooien ook te overwegen. Effe contact zoeken met mijn travel agent of ik die erbij kan krijgen.
Eventueel nog wat (Action) zwenkwieltjes provisorisch aan de doos monteren voor wat gemak..
Ook wel een leuke mocht je eee canyon doos hebben :
https://www.canyon.com/nl-be/gear/acces ... 08278.html
https://www.canyon.com/nl-be/gear/acces ... 08278.html
Zelf fietsen vanaf het vliegveld?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Euh, ja natuurlijk?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Zie op Eurosport steeds reclame met Clara Honsinger voor www.bikeflights.com voorbij komen. Heb de site verder niet bekeken, maar dacht zal het toch even benoemen in dit draadje.. Wie weet is het passend
Even een andere zijstraat: Hoeveel uren heb je nog?
Als je nog wat hebt staan zou ik zeggen, ga gewoon lekker op vakantie met het gezin (zonder fiets dus) en plan daarna een extra fietsweekendje ergens in Europa.
Geen gezeik met het gesjouw met je fiets. 'Goh, ben je nu al wéér fietsen?' Volle aandacht voor je gezin en een fietstrip/aantal dagtochten in het vooruitzicht waarin je kan doen en laten wat je wilt. Eventueel met je fietsmaatjes 'mannenweekend' 'post-ride-biertjes' 'vul maar in...'
Is geen concreet antwoord op je vraag, maar wellicht een mooie optie.
Als je nog wat hebt staan zou ik zeggen, ga gewoon lekker op vakantie met het gezin (zonder fiets dus) en plan daarna een extra fietsweekendje ergens in Europa.
Geen gezeik met het gesjouw met je fiets. 'Goh, ben je nu al wéér fietsen?' Volle aandacht voor je gezin en een fietstrip/aantal dagtochten in het vooruitzicht waarin je kan doen en laten wat je wilt. Eventueel met je fietsmaatjes 'mannenweekend' 'post-ride-biertjes' 'vul maar in...'
Is geen concreet antwoord op je vraag, maar wellicht een mooie optie.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander