Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote Giro d'Italia 2011 topic

evrieselaar
Forum-lid

evrieselaar 05 mei 2011 11:36

Ik denk dat Nibali iets te kort gaat komen op de pure klimmers. Zeker op dit parcours. Maar misschien kan hij op de tijdrit weer wat goedmaken.

Ik heb er in ieder geval zin in, het parcours is super. Nu hopen dat het koersverloop dat ook wordt!

pinarello
Forum-lid

pinarello 05 mei 2011 14:55

mennovb
Forum-lid

mennovb 05 mei 2011 17:24

Het routeschema van de Giro is door ploegleiders.com volledig geschikt gemaakt voor het bekijken op de smartphone. Ga met je smartphone (iPhone of Android ofzo) naar http://routeschema.ploegleiders.com.

je kunt die webpagina ook makkelijk bookmarken (opslaan) op je beginscherm. Zo heb je het routeschema van de Giro altijd bij de hand.

blik
Forum-lid

blik 05 mei 2011 17:33

Heeft de Giro geen leuke iPhone app? :)

evrieselaar
Forum-lid

evrieselaar 05 mei 2011 17:38

handige site hoor, werkt ook op blackberry prima

blik
Forum-lid

blik 05 mei 2011 17:41

jammer dat je op die routeschema site niet kunt inzoomen op de profielen, nu zijn de percentages eigenlijk onleesbaar

sunitram
Forum-lid

Gebruikersavatar sunitram 06 mei 2011 12:37

Foto's van de verkenning van Col delle Finestre door GEOX

http://www.corvospro.com/arimages.aspx
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen

mennovb
Forum-lid

mennovb 06 mei 2011 14:17

Blik schreef:Heeft de Giro geen leuke iPhone app? :)

wanneer je het routeschema van ploegleiders.com opslaat op je springboard (startscherm) dan heb je wel de looks and feels van een app.

Voor de Tour de France willen we (ik ben van ploegleiders.com) de functionaliteiten wat uitbreiden zodat de beklimmingen wat uitgebreider te zien zijn en je de web-app ook offline kunt bekijken (handig voor de vele vakantiegangers tijdens de tour)

Tips voor verbeteringen zijn altijd welkom. Reageren kan via twitter (@ploegleiders)

wurst
Forum-lid

wurst 06 mei 2011 14:25

Prono voor morgen de ploegentijdrit doen?

1. HTC
2. Radioshack
3. Garmin

em
Forum-lid

em 06 mei 2011 17:42

Het Geox team is volgens het AD de rit naar Sestrière aan het verkennen:
Afbeelding

Moeten ze hier overheen..?!? Kan nog leuk worden.

blik
Forum-lid

blik 06 mei 2011 17:46

mennovb schreef:

wanneer je het routeschema van ploegleiders.com opslaat op je springboard (startscherm) dan heb je wel de looks and feels van een app.

Voor de Tour de France willen we (ik ben van ploegleiders.com) de functionaliteiten wat uitbreiden zodat de beklimmingen wat uitgebreider te zien zijn en je de web-app ook offline kunt bekijken (handig voor de vele vakantiegangers tijdens de tour)

Tips voor verbeteringen zijn altijd welkom. Reageren kan via twitter (@ploegleiders)

Menno, ik vind de website echt goed. Enige puntje ter verbetering is het niet kunnen inzoomen op de profielen, zodat ze alsnog relatief klein zijn.

mennovb
Forum-lid

mennovb 06 mei 2011 18:42

Blik schreef:
mennovb schreef:

Menno, ik vind de website echt goed. Enige puntje ter verbetering is het niet kunnen inzoomen op de profielen, zodat ze alsnog relatief klein zijn.

Ik ben blij dat jij, en vele andere enthousiast zijn over de website. Er valt nog een hoop aan te verbeteren, maar ik weet niet of ik daar genoeg tijd voor heb. Voor de Tour de France wil ik in ieder geval een uitgebreidere web-app maken. Ik zal kijken of het binnen afzienbare tijd mogelijk is om in te kunnen zoomen bij de profielen, maar reken er voor de Giro maar niet teveel op.

Plaats reactie