Het grote Giro d'Italia 2011 topic
-
- Forum-lid
Ik denk dat Nibali iets te kort gaat komen op de pure klimmers. Zeker op dit parcours. Maar misschien kan hij op de tijdrit weer wat goedmaken.
Ik heb er in ieder geval zin in, het parcours is super. Nu hopen dat het koersverloop dat ook wordt!
Ik heb er in ieder geval zin in, het parcours is super. Nu hopen dat het koersverloop dat ook wordt!
Het routeschema van de Giro is door ploegleiders.com volledig geschikt gemaakt voor het bekijken op de smartphone. Ga met je smartphone (iPhone of Android ofzo) naar http://routeschema.ploegleiders.com.
je kunt die webpagina ook makkelijk bookmarken (opslaan) op je beginscherm. Zo heb je het routeschema van de Giro altijd bij de hand.
je kunt die webpagina ook makkelijk bookmarken (opslaan) op je beginscherm. Zo heb je het routeschema van de Giro altijd bij de hand.
-
- Forum-lid
handige site hoor, werkt ook op blackberry prima
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
Blik schreef:Heeft de Giro geen leuke iPhone app?
wanneer je het routeschema van ploegleiders.com opslaat op je springboard (startscherm) dan heb je wel de looks and feels van een app.
Voor de Tour de France willen we (ik ben van ploegleiders.com) de functionaliteiten wat uitbreiden zodat de beklimmingen wat uitgebreider te zien zijn en je de web-app ook offline kunt bekijken (handig voor de vele vakantiegangers tijdens de tour)
Tips voor verbeteringen zijn altijd welkom. Reageren kan via twitter (@ploegleiders)
mennovb schreef:Blik schreef:Heeft de Giro geen leuke iPhone app?
wanneer je het routeschema van ploegleiders.com opslaat op je springboard (startscherm) dan heb je wel de looks and feels van een app.
Voor de Tour de France willen we (ik ben van ploegleiders.com) de functionaliteiten wat uitbreiden zodat de beklimmingen wat uitgebreider te zien zijn en je de web-app ook offline kunt bekijken (handig voor de vele vakantiegangers tijdens de tour)
Tips voor verbeteringen zijn altijd welkom. Reageren kan via twitter (@ploegleiders)
Menno, ik vind de website echt goed. Enige puntje ter verbetering is het niet kunnen inzoomen op de profielen, zodat ze alsnog relatief klein zijn.
Blik schreef:mennovb schreef:Blik schreef:Heeft de Giro geen leuke iPhone app?
Menno, ik vind de website echt goed. Enige puntje ter verbetering is het niet kunnen inzoomen op de profielen, zodat ze alsnog relatief klein zijn.
Ik ben blij dat jij, en vele andere enthousiast zijn over de website. Er valt nog een hoop aan te verbeteren, maar ik weet niet of ik daar genoeg tijd voor heb. Voor de Tour de France wil ik in ieder geval een uitgebreidere web-app maken. Ik zal kijken of het binnen afzienbare tijd mogelijk is om in te kunnen zoomen bij de profielen, maar reken er voor de Giro maar niet teveel op.