Wielenset
Dat is natuurlijk erg kort door de bocht en ongenuanceerd... Er zijn genoeg situaties waarin het zeker niet minder is, maar evengoed situaties waarin het inderdaad minder goed remt. Ik rij zelf al jaren met velgremmen en carbon wielen en heb nog geen problemen ondervonden.
Maar los daarvan, voor 300 euro zou ik inderdaad een degelijk setje alu wielen nemen van bijv Fulcrum of Campagnolo.
Maar los daarvan, voor 300 euro zou ik inderdaad een degelijk setje alu wielen nemen van bijv Fulcrum of Campagnolo.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
TS geeft aan van bijna niet te fietsen, een (relatief) klein budget te hebben en met velgremmen te rijden.
Zijn huidige wielen zijn versleten, met 2500 km/jaar is de fiets dus mogelijk al iets ouder.
Hij post een link met wielen die wel binnen zijn budget passen.
Met de wielen uit zijn link is niets mis.
Met de aanbieder uit zijn link is niets mis.
Dan kunnen we misschien toch gewoon on-topic blijven.
Zijn huidige wielen zijn versleten, met 2500 km/jaar is de fiets dus mogelijk al iets ouder.
Hij post een link met wielen die wel binnen zijn budget passen.
Met de wielen uit zijn link is niets mis.
Met de aanbieder uit zijn link is niets mis.
Dan kunnen we misschien toch gewoon on-topic blijven.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
+1, mits ts niet te zwaar is voor die wielen.
Op MP staat genoeg.
https://link.marktplaats.nl/m2139465088 ... nt=app_ios
https://link.marktplaats.nl/m2139465088 ... nt=app_ios
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Een setje Dt Swiss spline 32 uit de 1800-reeks heb je voor 299 euro.
Heb ik zelf ook als vervanging van Easton Circuit. Al een paar jaar zonder problemen mee gereden. Ook toen ik nog tegen de 100 woog had ik geen enkel probleem met de DT Swiss.
-
- Forum-lid HC
Prima keuze.
Voor een fiets met velgremmen is dit gewoon een hele goede probleemloze set wielen.
Voor een fiets met velgremmen is dit gewoon een hele goede probleemloze set wielen.
-
- Forum-lid