Volgens mij is van Moorsel niet echt het helderste licht dat ooit rondreed in het peloton.marsman schreef: ↑30 aug 2024 17:20 Van Moorsel? Ze heeft de juiste ervaring en ik denk ook wel het juiste overwicht. Ik zou het echter ook tof vinden als iemand zoals Sarina Wiegman zo'n rol zou oppakken. Iemand van buiten het wielrennen, maar wel bakken met ervaring. Denk dat Sarina qua budget een issue zou zijn
Nieuwe bondscoach dames gezocht
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hahaha nee. Mevr1975 heeft haar een jaar van heel dichtbij meegemaakt vanuit Leontien.nl, maar daar kan ze wel een boekje over schrijven. Kon jaren na het stoppen als fietser nog wel serieus hard trappen trouwens.
Less is bore
Of anders die vreselijke mevrouw De Vries? Die hoort zichzelf in ieder geval graag praten én weet alles beter.
Je mag niet goed genoeg zijn om een continentaal of hoger team te coachen (anders zou je dat wel gaan doen), alle wedstrijden die je mag coachen worden zonder communicatie gereden, je hoeft dus ook niet te kunnen coachen. Het enige wat je niet moet doen is toestemming geven om vluchters een kwartier voorsprong te laten pakken en sprinters tot kopvrouw te benoemen op parcours voor klimmers. Vrij eenvoudig eigenlijk, ik vraag mij af of dat eigenlijk wel een baan is. Kan de KNWU dat geld niet beter besteden?
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bij de start van dit topic was hij de eerste waar ik aan dacht… hoe kan dat nou?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Schijnt dat hij ongevoelig is voor de vrouwelijke emoties, een pré in deze rol
Less is bore