Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
TK: Tarmac SL8 Pro
-
- Forum-lid
Ik had begrepen dat Tussendoor een moderator is.
-
- Forum-lid
Helaas...
Bedankt voor jullie eerlijkheid.
Ik zal het voorlopig open houden voor moesten er wel geïnteresseerden zijn.
Ik zal het voorlopig open houden voor moesten er wel geïnteresseerden zijn.
Ik heb ook een fietscomputer op mijn gravelfiets.
Je hebt vooral mazzel dat het topic nog bestaat. Ooit werd er vrij snel en streng gemodereerd op berichten die niet voldeden aan de verkoop regels (die even doornemen was voor jou teveel moeite zo te merken).
Niet dat het in dit geval iets uitmaakt. Als jij denkt een tweedehands hele dure fiets voor min of meer de nieuwprijs te kunnen verkopen, dan ben je ook niet helemaal van deze wereld...
Niet dat het in dit geval iets uitmaakt. Als jij denkt een tweedehands hele dure fiets voor min of meer de nieuwprijs te kunnen verkopen, dan ben je ook niet helemaal van deze wereld...
Laatst gewijzigd door 53x11 op 19 sep 2024 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik ben Nederlander. Voor die luxe ben ik te gierig.
Voor iedere rit demonteer ik eerst de computer van de houder, daarna verplaats ik de computer naar de fiets die ik gebruik en dan monteer ik de fietscomputer weer op de houder.
Best wel wat extra werk maar met drie fietsen scheelt het wel flink qua investering; al blijft het natuurlijk wel behelpen.
-
- Forum-lid
Als we allemaal de verkoopregels jes hadden gelezen dan hadden we daar ook kunnen lezen dat discussie over de prijs ook niet toegestaan is.....53x11 schreef: ↑19 sep 2024 22:03 Je hebt vooral mazzel dat het topic nog bestaat. Ooit werd er vrij snel en streng gemodereerd op berichten die niet voldeden aan de verkoop regels (die even doornemen was voor jou teveel moeite zo te merken).
Touché
(wat niets afdoet overigens aan het feit dat in het verleden dit topic binnen no-time gesloten zou zijn)
(wat niets afdoet overigens aan het feit dat in het verleden dit topic binnen no-time gesloten zou zijn)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Bedankt om allemaal zo volwassen te reageren.
Wat is volgens jou dan een correcte prijs?