Beoogde fietsen incompatible met bikefit, toch doen?
Mijn huidige fiets (TCR) is eigenlijk identiek qua frame aan de aeroad / propel. Maar dan met kortere pen + spacers
Maar ik begreep dus van de winkels dat spacers/stuurpen lastig zijn ivm de geintegreerde cockpits van de beoogde fietsen
Maar ik begreep dus van de winkels dat spacers/stuurpen lastig zijn ivm de geintegreerde cockpits van de beoogde fietsen
Een fiets moet passen. Als jij die fiets voor tijdritten of triatlons wilt gebruiken, dan zit je zomaar een uur in een ongemakkelijke, pijnlijke houding met je lenigheid van een bejaarde. Moeten ze je van de fiets tillen en word je stralend een na laatste. Ben je dan nog zo blij met je mooie fiets? Ik denk van niet.
Je nieuwe fiets moeten bij je lichaam passen en bijdragen aan je doelen.
hun fietsen.
Beste TS, de keuze voor zo’n snelle aerobike heb je al lang gemaakt.
Enige wat je nodig hebt is nog een bevestiging van een medestander.
Alle negatieve adviezen hierboven kan je gewoon in de wind slaan, wat weet een bikefitter er nu van. En wat is nu 2 cm op het universum.
Ik zou het echt gewoon doen, yolo!
Alle negatieve adviezen hierboven kan je gewoon in de wind slaan, wat weet een bikefitter er nu van. En wat is nu 2 cm op het universum.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Klopt, maar met alle adviezen tegen ga je toch twijfelen!mhr-zip schreef: ↑01 okt 2024 16:23 Beste TS, de keuze voor zo’n snelle aerobike heb je al lang gemaakt.
Bel naar het shimano experience center en vraag of ze die fiets in de verhuur hebben.
Race naar Valkenburg voor die proefrit.
Ga lekker drie uur rijden en eet een heerlijk stukje vlaai.
Ga lekker naar huis.
Laat je nek kraken en concludeer dat de fiets je toch niet past.
Of misschien heb je nergens last van en voelde de fiets meteen als gegoten en kun je met een gerust hart op de bestelknop drukken.
Race naar Valkenburg voor die proefrit.
Ga lekker drie uur rijden en eet een heerlijk stukje vlaai.
Ga lekker naar huis.
Laat je nek kraken en concludeer dat de fiets je toch niet past.
Of misschien heb je nergens last van en voelde de fiets meteen als gegoten en kun je met een gerust hart op de bestelknop drukken.
Ik zou inderdaad eerst eens kijken wat je kunt doen met je huidige fiets om wat dichter bij die nieuwe te komen. Als je lichaam dan al op tilt slaat heb je je antwoord.
Die aangepaste stuurpen op de TCR, in welke zin aangepast: wijst dat ding omhoog, omlaag, langer, korter? Als je op een tcr aan omhoog wijzende pen nodig hebt, zou ik me voor die andere fietsen eens goed achter de oren krabben (en naar een endurance modelletje kijken)
Die aangepaste stuurpen op de TCR, in welke zin aangepast: wijst dat ding omhoog, omlaag, langer, korter? Als je op een tcr aan omhoog wijzende pen nodig hebt, zou ik me voor die andere fietsen eens goed achter de oren krabben (en naar een endurance modelletje kijken)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.