Racefiets binnen 1500 budget
-
- Forum-lid
Meten is weten, zo simpel is het.
De originele vraag is de keuze welke fiets jullie zouden kiezen? Ik heb inmiddels vernomen dat de lbs niet meer aan de c62 kan komen dus ophogen voor een nieuw koolstof frame is geen optie. Uitverkocht voor 2025.
Ik ben nog aan het kijken of ik een attain gtx race uit 2024 vind. Die zit dan onder de 1699 waarschijnlijk. Heeft 2x11 ipv 2x12 bij de twee fietsen uit de start post. Maar heeft wel een koolstof frame.
Ik ben nog aan het kijken of ik een attain gtx race uit 2024 vind. Die zit dan onder de 1699 waarschijnlijk. Heeft 2x11 ipv 2x12 bij de twee fietsen uit de start post. Maar heeft wel een koolstof frame.
fietsenwijk.nl laat zien dat die fiets nog wel te krijgen is.
Voordeel van 11 speed is dat cassettes veel goedkoper zijn dan 12 speed.
De 105 11 speed is gewoon een prima groep.
Dan heb je een mooie fiets die misschien wel bijna in je budget gaat vallen als de fietsenmaker nog iets voor je wil doen.
Dan heb je een mooie fiets die misschien wel bijna in je budget gaat vallen als de fietsenmaker nog iets voor je wil doen.
Is het niet mogelijk om een paar tientjes zelf te betalen? Buiten het fietsplan om?bakboord1 schreef: ↑08 okt 2024 08:52 fietsenwijk.nl laat zien dat die fiets nog wel te krijgen is.
Dat doe ik al. Omdat ik beginnend ben wil ik nu nog het budget beperken en dan eventueel in de toekomst weer een stap maken.
Ding was nu dat ik inderdaad voor wat verhogen wilde kiezen maar die gtx niet leverbaar is komend jaar.
Zaterdag ga ik kijken bij het 2024 model.
Ding was nu dat ik inderdaad voor wat verhogen wilde kiezen maar die gtx niet leverbaar is komend jaar.
Zaterdag ga ik kijken bij het 2024 model.