Ervaring met webshop samewood.com?
Bij twijfel gewoon op ebay bestellen, over het algemeen zelfde spullen en scheelt je nog geld ook
Heb sinds kort een setje lange broek/mouw uit China, mijn ervaringen precies als boven. Broek minimaal 1 maat groter nemen, bretels zijn krap. Zeem is prima te doen (alleen ervaring met ritjes tot 75 km).
Heb sinds kort een setje lange broek/mouw uit China, mijn ervaringen precies als boven. Broek minimaal 1 maat groter nemen, bretels zijn krap. Zeem is prima te doen (alleen ervaring met ritjes tot 75 km).
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen
Ook net 2 shirtjes aangeschaft. Het proberen waard. Ik laat jullie weten wanneer ik de shirts binnen heb (Garmin & Saxo bank). Ivm de lange tochten die ik fiets laat ik het maar bij mijn santini broeken.
Cube Ltc Comp (\'08)
Bulls Desert Falcon 1 (\'10)
Doelen dit jaar: Ventoux, Tecklenburger Rundfahrt, Fietsen in de Ardeche
Ik heb ook bij samewood besteld, de maat moet ik groter bestellen ik heb een L maar bij samewood bestel ik xl en dan is de maat goed, levering duurt een week of 3 en de kwaliteit vind ik niet tegenvallen voor die prijs, als ik er een jaar meer door kan ben ik tevreden.
Het enigste wat een probleem kan opleveren is de douane omdat het toch nep spul is, onderscheppen ze het pakketje dan wordt het vernietigd, maar goed dat is het risico wat ik neem.
Kortom ik ben tevreden over samewood.
Het enigste wat een probleem kan opleveren is de douane omdat het toch nep spul is, onderscheppen ze het pakketje dan wordt het vernietigd, maar goed dat is het risico wat ik neem.
Kortom ik ben tevreden over samewood.
Ik ben van plan ook om enkele shirts te kopen bij Samewood. Namelijk net zoals Harry 1969 een Garmin en Saxo bank.
Nu snap ik dat het neppe shirts zijn. Dit is bijvoorbeeld bij saxo bank te zien aan de vogel die op het shirt is afgedrukt. Op het originele shirt ziet de vogel er iets anders uit. Dit is voor mij geen enkel probleem want dit verschil is alleen te zien als je het originele shirt naast het neppe shirt legt.
Bij het shirt van Garmin ( http://samewood.com/product.php?action=1089)
Dit is wel degene met lange mouwen, is te zien dat de tekst Garmin die aan de zijkant van je heup tot oksel op de kop staat. Degene die ik wil aanschaffen( korte mouwen ( http://samewood.com/product.php?action=1014 ) heeft geen Garmin die op de kop staat maar deze foto ziet er fake uit.
Nu rest mij de vraag, heeft er iemand ervaring met de tekst op het Garmin-Cervelo shirt van samewood??
Nu snap ik dat het neppe shirts zijn. Dit is bijvoorbeeld bij saxo bank te zien aan de vogel die op het shirt is afgedrukt. Op het originele shirt ziet de vogel er iets anders uit. Dit is voor mij geen enkel probleem want dit verschil is alleen te zien als je het originele shirt naast het neppe shirt legt.
Bij het shirt van Garmin ( http://samewood.com/product.php?action=1089)
Dit is wel degene met lange mouwen, is te zien dat de tekst Garmin die aan de zijkant van je heup tot oksel op de kop staat. Degene die ik wil aanschaffen( korte mouwen ( http://samewood.com/product.php?action=1014 ) heeft geen Garmin die op de kop staat maar deze foto ziet er fake uit.
Nu rest mij de vraag, heeft er iemand ervaring met de tekst op het Garmin-Cervelo shirt van samewood??
Hoi Jurjen geen ervaring met het shirt. Wel gisteren een bevestiging gekregen dat de spullen (waar ze ook vandaan mogen komen) op de post zijn gegaan. Tot nu toe erg netjes dus. Hou je op de hoogte wanneer de spullen zijn binnengekomen. Lekker zo'n wit Saxo shirt voor de zomer (zuid frankrijk wil het best warm zijn in juli) en voor de mooi zo'n Garmin shirt.
Cube Ltc Comp (\'08)
Krijg net een sms-je van mijn ega. Spullen zijn al binnen. Straks even kijken naar de kwaliteit. Dus aan de snelheid van leveren ligt het niet.
Cube Ltc Comp (\'08)
-
- Forum-lid
@harry1969
geef ff je bevindingen door mn de maat, valt het klein of groot.
ik stond op het punt om te bestellen toen ik toch twijfels kreeg over de maat.
ik wist niet dat de site mijn bestellen had doorgevoerd waqarna ik een mailtje kreeg met bedankt voor uw bestelling.
hierna snel mijn bestelling geannulleerd met een mailtje waarin ik hun mijn twijfels vermelde over de maat.
ik ben 198m lang en weeg 100kg.
kreeg heel keurig een mailtje terug waarin stond dat de order was teruggetrokken en dat als ik een grotere maat wil bv 4xl of desnoods 5xl dat dit mogelijk was.
daarom wil ik even weten of je echt een maat groter moet bestellen, ik zal dan 4xl nodig hebben, dusssss
keep us posted
geef ff je bevindingen door mn de maat, valt het klein of groot.
ik stond op het punt om te bestellen toen ik toch twijfels kreeg over de maat.
ik wist niet dat de site mijn bestellen had doorgevoerd waqarna ik een mailtje kreeg met bedankt voor uw bestelling.
hierna snel mijn bestelling geannulleerd met een mailtje waarin ik hun mijn twijfels vermelde over de maat.
ik ben 198m lang en weeg 100kg.
kreeg heel keurig een mailtje terug waarin stond dat de order was teruggetrokken en dat als ik een grotere maat wil bv 4xl of desnoods 5xl dat dit mogelijk was.
daarom wil ik even weten of je echt een maat groter moet bestellen, ik zal dan 4xl nodig hebben, dusssss
keep us posted
op een waterfiets kom je ook vooruit
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Vandaag mijn setje thuis gekregen.
Ziet er degelijk uit zonder meer.
Ik vind de maat heel gewoon, zelfs een beetje aan de grote kant.
Ik heb in Sportful, Giordana, Vermarc, Bio-Racer altijd een XL.
Had bij Samewood ook XL besteld en het truitje valt een beetje aan de ruime kant, de broek zit als gegoten.
Ziet er degelijk uit zonder meer.
Ik vind de maat heel gewoon, zelfs een beetje aan de grote kant.
Ik heb in Sportful, Giordana, Vermarc, Bio-Racer altijd een XL.
Had bij Samewood ook XL besteld en het truitje valt een beetje aan de ruime kant, de broek zit als gegoten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend